Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و الا‎هلی عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را ادهم مخادمه اردنی بر عهده داشت.

استقلال که برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی و سه امتیاز کامل این جدال نیاز داشت با ارائه یک بازی هجومی و زیبا به برتری پر گل سه بر صفر رسید تا  با شایستگی در آسیا باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه۳ مهدی قایدی پس از حضور در محوطه جریمه الاهلی توسط محمد الفتیل سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۶ پاس در عرض مهدی قائدی توسط دروزاه‌‎بان الاهلی دفع شد و توپ به مهدی ریگی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی به خراج رفت.

در دقیقه ۲۱ ضربه زیبای ایستگاهی وریا غفوری با واکنش زیبای محمد العویس به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۲ عبدالرحمن غریب در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت اما سید حسین حسینی با واکنش عالی این موقعیت را دفع کرد.

در دقیقه ۲۶ ارسال مهدی قائدی با ضربه علی کریمی همراه شد اما توپ به تیرک خورد تا آبی‌پوشان از رسیدن به گل محروم شوند.

در دقیقه ۲۹ شوت زیبای مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه الاهلی وارد دروازه محمد العویس شد.

در دقیقه ۳۹ سانتر زیبای مهدی قائدی به علی کریمی رسید و هافبک آبی‌پوشان با ضربه سر عالی دروازه الاهلی را برای بار دوم گشود.

در دقیقه ۴۸ مطهری با ضربه سر دروازه الاهلی را باز کرد، اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه ۵۴ علی کریمی توپ خوبی را روی دروازه الاهلی فرستاد و شیخ دیاباته با پر‎شی بلند گلزنی کرد.

در دقیقه ۵۷ شوت پای چپ مارکو مارین از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۷۸ شوت راه دور حسین المقهوی با واکنش حسینی راهی کرنر شد.

در دقایق پایانی این این دیدار استقلالی‌ها بر بازی مسلط بوده و حفظ توپ کردند و در نهایت با پیروزی در این دیدار راهی مرحله حذفی شدند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، وریا ‌غفوری(محمد دانشگر)، عارف غلامی، روزبه چشمی(فرشید باقری)، هروویه میلیچ‌، علی کریمی(میلاد زکی‌پور)، مسعود ریگی، ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی(علی دشتی) و شیخ دیاباته(شاهین طاهرخانی)

ترکیب الاهلی:

محمد العویس، سعد المولد، محمد الفتیل، عمر السوما (احمد النخلی)، مارکو مارین (حسین المقهوی)، تلال علی، حسین عبدالغنی، عبدالرحمن عبدالله (احمد العباس)، هانی اسماعیل، یوسف سعد (مازن ابو شراره )و محمد اسیری

برچسب‌ها وریا غفوری لیگ قهرمانان آسیا سید حسین حسینی علی کریمی فرشید اسماعیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وریا غفوری لیگ قهرمانان آسیا سید حسین حسینی علی کریمی فرشید اسماعیلی وریا غفوری لیگ قهرمانان آسیا سید حسین حسینی علی کریمی فرشید اسماعیلی اخبار کنکور مهدی قائدی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!

نساجی و تراکتور در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر از ساعت ۱۶:۳۰ (جمعه) به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر قائمشهری‌ها به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، نساجی که تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده ماقبل آخر ایستاده بود، ۱۹ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه پانزدهم را تثبیت کرد. تراکتور هم با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.

نساجی یک تراکتور صفر

مکان: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

زمان: ساعت ۱۶:۳۰

داور: علی صفایی

گل‌ها:

گل اول نساجی به تراکتور توسط منصور باقری (دقیقه ۶۵):

منصور باقری با ضربه‌ای محکم از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور را باز کرد.

کارت زرد: امیرمحمد هوشمند و منصور باقری

کارت قرمز: -

ترکیب:

نساجی:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران (مهرداد عبدی)، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

سرمربی: ساکت الهامی

تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری (گستاوو واگنین)، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده (ارسلان مطهری)، مهدی عبدی (مهدی هاشم‌نژاد) و رحمان جعفری

سرمربی: محمد نصرتی

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • مرادمند: خوب شد الان این چَک را خوردیم/به یاد دانشگر و مهدی پور خوشحالی کردم+فیلم
  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی