Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:18:29 GMT

روسای کمیسیون‌های شورای شهر همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۸۴۲

روسای کمیسیون‌های شورای شهر همدان معرفی شدند

ابراهیم مولوی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نشست علی رحیمی‌فر به عنوان رییس کمیسیون فنی عمرانی، نرگس نوراله‌زاده مسوولیت کمیسیون شهرسازی و معماری، حمید بادامی‌نجات رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی، حسین قراباغی رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری و علی فتحی رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مریم روانبخش به عنوان رییس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورا ابقا شد، اظهار کرد: همچنین کامران گردان به عنوان رییس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و ابراهیم مولوی به عنوان رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورا معرفی شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: ابراهیم مولوی، اکبر کاوسی‌امید و حمید بادامی‌نجات نیز اعضای هیات امنای مرکز مطالعات شورا در دوره جدید را تشکیل می دهند.

وی افزود: کمیسیون فنی و عمرانی را نیز علی رحیمی‌فر، کامران گردان، ابراهیم مولوی، علی فتحی و مریم روانبخش اداره خواهند کرد.

مولوی اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورا را نرگس نوراله‌زاده، سید مسعود عسگریان، علی فتحی، اکبر کاوسی‌امید، ابراهیم مولوی معرفی کرد و گفت: همچنین اعضای کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری را علی فتحی، کامران گردان، علی رحیمی‌فر، مریم روانبخش و حمید بادامی‌نجات تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری با اعضای حسین قراباغی، سید مسعود عسگریان، ابراهیم مولوی و اکبر کاوسی‌امید اداره می شود اضافه کرد: اعضای کمیسیون خدمات شهری را کامران گردان، سید مسعود عسگریان، رضوان سلماسی، مریم روانبخش و علی فتحی هستند.

مولوی اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا را حمید بادامی نجات، حسین قراباغی، اکبر کاوسی‌امید، ابراهیم مولوی، مریم روانبخش، رضوان سلماسی و علی فتحی اعلام کرد و یادآور شد: اعضای کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شامل مریم روانبخش، سید مسعود عسگریان، علی رحیمی‌فر و حمید بادامی‌نجات هستند.

وی یادآور شد: رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در جلسه بعدی صحن شورا مشخص خواهد شد.

شورای اسلامی شهر همدان دارای ۱۱ عضو است.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر همدان سید مسعود عسگریان علی رحیمی فر همدان اکبر کاوسی امید مجمع انتخاباتی کامران گردان ابراهیم مولوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر همدان همدان مجمع انتخاباتی ابراهیم مولوی شورای اسلامی شهر همدان همدان مجمع انتخاباتی ابراهیم مولوی اخبار کنکور شورای اسلامی شهر همدان اعضای کمیسیون ابراهیم مولوی عنوان رییس کامران گردان رییس کمیسیون علی فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلان نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه ماموران پلیس به منظور جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطان آن‌ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبارجنوب دستگیر و از مخفیگاه آنان یکهزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای کشف کنند.

او افزود:متهمان پس از مواجهه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان کردند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی