Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ رقابت‌های مسترز اروپا 31 شهریور ماه در میلتون کینز انگلستان آغاز شد. حسین وفایی نماینده کشورمان بعد از ظهر امروز چهارشنبه دوم مهرماه با پیروزی 5 بر صفر در مقابل براندون سرجنت موفق به صعود در مرحله بعدی شد. وفایی در رقابت بعدی خود فردا پنجشنبه سوم مهرماه به مصاف  دینگ جون هوی مرد شماره 12 رنکینگ اسنوکر حرفه ای ها از کشور چین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل واحدی دیگر نماینده ایران در این رقابت ها با قبول شکست در مقابل حریفی از کشور انگلستان از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران دیدار تدارکاتی نساجی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام