Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:14:09 GMT

اهدای مدال آزادکار تیم ملی کشتی به شهدای سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۸۵۸

اهدای مدال آزادکار تیم ملی کشتی به شهدای سوادکوه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ابراهیمی ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران با بیان این مطلب افزود: پدر من جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی بودند و پس از جنگ نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند. از نظر من، ایشان و سایر شهدا قهرمانان واقعی هستند.

ابراهیمی تصریح کرد: من به مناسبت هفته دفاع مقدس مدال بازی های نظامیان جهان خود را به شهدای گمنام شهرستان سوادکوه تقدیم می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت آمادگی خود گفت: اگر رقابت های جهانی برگزار شود قصد دارم در صورت صلاحدید کادر فنی در وزن ۹۲ کیلوگرم به میدان بروم و برنامه ی بعدی من این است که تلاش خود را انجام دهم تا در المپیک نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان بروم.

دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی آسیا در مورد حضورش در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) گفت: ابتدا باید از مسئولان فدراسیون برای راه اندازی لیگ کشتی تشکر کنم، چراکه لیگ از لحاظ مادی برای کشتی گیران خوب است و هم اینکه پس از چند ماه دوری از مسابقات، بار دیگر به میدان باز می گردند.

وی افزود: در لیگ امسال برای تیم بازار بزرگ ایران به میدان خواهم رفت و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم.

مراسم اهدای مدال ارتش‌های جهان این ملی پوش آزادکار، صبح فردا (پنجشنبه) در شهرستان سوادکوه برگزار می شود.

کد خبر 5031548 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ابراهیمی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال التعاون عربستان ویروس کرونا لیگ برتر والیبال تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران مقابل یو چول رو از کره شمالی به میدان رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۹ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره آسیا رسید.

 ایمان محمدی در دیدار رده‌بندی وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مقابل هائودانگ تان از چین با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز آسیا شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • رستمی به نقره بسنده کرد
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • علیزاده طلایی شد
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • دادمرز به مدال نقره بسنده کرد
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار