Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پاسدار تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه مختلف فرهنگی، آموزشی و جهادی مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: به همین مناسبت، در چهارمین روز از چهلمین سالگرد حماسه آفرینی غیور مردان ایران زمین در ۸ سال جنگ تحمیلی، به منظور تجلیل از مقام شامخ و رفیع شهدا و نگاه داشتن یاد و خاطره سبکبالان عاشق، سپاه ناحیه امیدیه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌هایی اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد پاسدار تقی زاده اظهار داشت: مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان و آحاد مردم قدرشناس و همیشه در صحنه امیدیه فردا، پنجشنبه ۳ مهر ماه راس ساعت ۱۷ در گلزار شهدای والامقام این شهرستان با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

هر سال همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ... در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار می‌شود، همچنین فعالیت‌های بسیاری از سوی بسیج، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌گردد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص، برنامه‌ها در فضای مجازی و با رعایت بهداشت اجرایی می‌گردد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غبارروبی مزار شهدا دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر و در دومین روز از این هفته، مدیر کل، معاونین، روسای ستادی و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات، مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر استان، شرکای اجتماعی و تشکلات کارگری و کارفرمایی، کانون‌ها و انجمن‌های صنفی، تعاونگران و جمع کثیری از بسیجیان جامعه کار و تولید و کارگران شرکت‌ها و کارخانه جات با حضور در گلزار شهدای اهواز، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره جان فشانی‌های شهدای والامقام کارگر را گرامی داشته و با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

همچنین در ابتدای این آیین در محل یادمان شهید علی هاشمی مداحی و زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد.

 پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال، به عنوان گرامیداشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد