Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور عصر چهارشنبه با دیدار تیم‌های راه یاب ملل کردستان و شهروند اراک در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان پیگیری شد.

تیم راه یاب ملل کردستان که سه بازی نخست خود را واگذار کرده بود در این بازی موفق ظاهر شد و با نتیجه سه بر یک حریف اراکی خود را شکست داد و به اولین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول این بازی با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به نفع شهروند اراک به پایان رسید اما تیم راه یاب ملل کردستان در ادامه در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۷ بر ۲۵ حریف خود را شکست دهد و سه امتیاز حساس این بازی را به دست بیاورد.

تیم راه یاب ملل کردستان در سه بازی ابتدایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برابر سایپای تهران، سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان شکست خورده بود.

تیم راه یاب ملل کردستان با این پیروزی اولین برد خانگی خود را کسب کرد و با سه شکست و یک پیروزی در جدول ۱۵ تیمی لیگ برتر باشگاه های کشور در جایگاه ۱۲ قرار گرفت و این تیم هفته آینده در بازی پنجم خود در لیگ برتر به مصاف تیم هورسان رامسر می رود این بازی روز چهارشنبه ۹ مهر ماه به میزبانی رامسر ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

مسابقات لیگ برتر والیبال کشور امسال با نام «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور ۱۵ تیم نسبت به سال‌های گذشته حداقل یک ماه زودتر آغاز شد بنابراین در سال جاری با فشردگی کمتری برای باشگاه‌ها پیگیری خواهد شد.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۵ تیم شهرداری ورامین، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری گنبد کاووس، شهرداری قزوین، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان، راه‌یاب ملل کردستان، لبنیات هراز آمل و شهروند اراک حضور دارند.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد.

دیدارهای مرحله پلی‌آف نیز در سه مرحله پیگیری می‌شود که در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال سال جاری، هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبه‌رو می‌شوند و تیم‌های پیروز دو مسابقه از سه دیدار، به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

تیم راه یاب ملل کردستان که در فصل گذشته این مسابقات با نام راه یاب ملل مریوان حضور پیدا کرده بود پس از فراز و نشیب فراوان بر سر حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر بدلیل نبود حامی مالی در واپسین لحظات و در فاصله کمتر از یک هفته به شروع مسابقات با هدف حفظ سهمیه استان و روشن ماندن چراغ والیبال کردستان به عنوان تیم پانزدهم لیگ بسته شد، این در حالی است که سایر تیم ها نه تنها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند بلکه تمرینات آمادگی خود را به اتمام رسانده و هر کدام به منظور آمادگی بیشتر مسابقات دوستانه نیز داشته‌اند.

برچسب‌ها مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال اخبار کنکور تیم راه یاب ملل کردستان لیگ برتر والیبال شهروند اراک باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی

تیم فوتبال شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی در لیگ برتر امارات تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امارات چهارشنبه شب تیم شباب الاهلی در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی میهمان النصر بود و در پایان شکست 3 بر 2 را تجربه کرد.

اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات

سعید عزت‌اللهی (12) و موناس دابور (85) زننده دو گل شباب الاهلی بودند. گل‌های النصر را نیز سمیر ممیشیوویچ (9)، مانولو گابیادینی (31) و ایساک تشینبانگو (1+90) وارد دروازه حریف کردند. شباب الاهلی از دقیقه 43 با اخراج رنان 10 نفره به بازی ادامه داد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 78 این مسابقه با خروج از ترکیب شباب الاهلی جای خود را به متئو سائو داد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات تیم شباب الاهلی با 37 امتیاز پس از الوصل 51 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی