Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوگوی یک باشگاهه بلغارستانی، تقریبا همان لوگوی آژاکس آمستردام است، اما با یک تفاوت آشکار!

باشگاهی در بلغارستان وجود دارد که از ترول لوگوی آژاکس آمستردام استفاده می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از RLTNEWS، اینکه تاکنون اسم باشگاه بلغارستانی المپیک بورگاس را نشنیده باشید، بسیار زیاد است. اما یک نکته ویژه و جالب در مورد این باشگاه آماتور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از لوگوی آژاکس آمستردام استفاده می کنند، البته در لوگوی این باشگاه قهرمان اساطیری یونان باستان، در حال سیگار کشیدن است. به نظر تاکنون متوجه شده اید که با چه باشگاهی سر و کار دارید. این طور به نظر می رسد که فلسفه وجودی این باشگاه ورزش برای سلامتی است و زیاد خودشان را جدی نمی گیرند. 

المپیک بورگاس بلغارستانلوگوی المپیک بورگاسآژاکس که بود؟ 

آژاکس یکی از قهرمانان اساطیر یونان بود که در ایلیاد هومر، از او به عنوان فردی قدرتمند، قوی، بی باک و بسیار باهوش نام برده شده است. او به عنوان یكی از رهبران اخائیان، در نبردهای بی شماری شرکت کرد که می توان به نبرد با شاهزاده تروجان، هکتور اشاره کرد. آژاکس هیچوقت شکست نخورد.

بیشتر بخوانید: 

فراتر از پرچم و نشان‌؛ آژاکس، چگونه تبدیل به آژاکس امروزی شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

طرفداری | اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید