Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه عصر امروز در گفت‌وگو با با خبرنگار فارس در بشاگرد از توزیع یک هزار دستگاه یخچال فریزر در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

وی افزود: یخچال‌های اهدایی مقام معظم رهبری طی روزهای آینده به‌مناسبت هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، هدف از این اقدام را محرومیت‌زدایی و کمک به قشر آسیب‌دیده جامعه عنوان کرد و گفت: همانطور که در زمان جنگ محرومین کمک به رزمندگان اسلام داشتند، امروز هم وظیفه رزمندگان اسلام است که به کمک اقشار آسیب دیده جامعه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مارانی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس را غنیمت شمرده‌ایم و در شهرستان بشاگرد توزیع یک هزار دستگاه یخچال فریزر را شاهد خواهیم بود که ۳۵۰ دستگاه آن توسط قرارگاه نیروی زمینی سپاه پاسداران در بخش گوهران توزیع می‌گردد.

وی همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد و سایر شهرستان‌های این استان خبر داد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه همچنین از پخت و توزیع صد هزار پرس غذای گرم  در استان هرمزگان خبر داد و گفت: در ایام  هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی غذای‌گرم در محلات آسیب‌دیده استان هرمزگان توسط قرارگاه مدینه منوره توزیع می‌شود.

سردار مارانی از رسالت کاری این قرارگاه در  برچیدن چهره فقر از استان هرمزگان سخن گفت و خاطرنشان ساخت: با حضور همه‌جانبه در مناطق محروم استان هرمزگان به‌عنوان یک خادم در تلاش هستیم که بتوانیم غبار محرومیت را از چهره  این استان بزداییم و شاهد آبادانی بیشتر در مناطق محروم هرمزگان باشیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه پاسداران سپاه مقام معظم رهبری قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه هفته دفاع مقدس استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رییس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان، ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران ارتشی دانشگاه به ویژه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسلح، شجاعانه در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، برگ‌های زرینی را در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب اللّه» و «ارتش متدین» از سوی فرمانده معظّم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا و تبریک عید سعید فطر، ۲۹ فروردین، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان بر کف نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران شاغل در دانشگاه عالی دفاع ملی تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

کد خبر 6081133 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند