Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@18:03:43 GMT

جلسه شورای شهر رشت تشکیل نشد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۰۱۶

جلسه شورای شهر رشت تشکیل نشد

با غیبت اعضا، جلسه شورای شهر رشت با محوریت معرفی و انتخاب شهردار جدید به رسمیت نیافت تا همچنان اختلاف اعضا برای انتخاب شهردار پابرجا باقی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در حالی که قرار بود عصر امروز (چهارشنبه، ۲مهر) در جلسه شورای شهر رشت، شهردار جدید این شهر انتخاب شود اما مجددا با غیبت پنج عضو شورا این جلسه تشکیل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بار، سومین جلسه ای بود که با محوریت انتخاب شهردار جدید برنامه ریزی شد اما با غیبت اعضا به رسمیت نرسید.     در حاشیه این جلسه که با غیبت امیرحسین علوی، حجت جذب، محمدحسن علیپور و فرهام زاهد همراه بود، بهراد ذاکری با اعتراض نسبت به تاخیر تشکیل جلسه، از مدیریت رییس شورا انتقاد کرد.    وی در حالی که ۱۵ دقیقه در سالن جلسه حاضر بود، تاخیر در ساعت جلسه را خارج از اختیارات رییس شورا عنوان کرد و گفت: تاخیرهای مکرر در ساعت برگزاری جلسه از سوی رییس شورا غیرقانونی است.     ذاکری با خروج از سالن جلسه تاکید کرد: نحوه مدیریت رییس شورا بر تشکیل جلسات از اشکالات متعددی برخوردار است.     با خروج وی از سالن، رییس شورا نسبت به این انتقادات پاسخ داد. احمد رمضانپور نرگسی در حالی که به تجارب خود در دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره می کرد افزود: تاخیر در تشکیل جلسات به دلیل رایزنی و هماهنگی بیشتر با نهادها و دستگاه های امنیتی و نظارتی و اجرایی بوده است زیرا شرایطی پیش آمده که به نفع شهر و شهروندان نیست و همه دستگاه ها و نهادهای فوق باید در این وضعیت به کمک شهر بیایند.     رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه شهر نباید بدون مدیر باشد گفت: ما با رای اعتماد مردم به عضویت شورا درآمده ایم و نسبت به عملکرد و وظایف خود باید مسئولانه عمل کنیم.     وی تصریح کرد: متاسفانه برخی بر این فکر هستند که هر چه مورد پسندشان نباشد نباید عملیاتی شود در حالیکه مبنای شورا بر رای اکثریت است.     رمضانپور با تاکید بر اینکه سعی بر اینست که دیدگاه ها به هم نزدیک شود ادامه داد: اگر اعضا گزینه ای برای تصدی بر شهرداری دارند معرفی کنند تا رای گیری درباره آن صورت گیرد و در صورتی که اکثریت آرا را به دست آوردند موظف به همکاری هستیم.     رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه هر مدیری که مسئولیت شهرداری را بر عهده بگیرد خود را موظف به همکاری با وی می داند گفت: مبنای مدیریت من بر اساس مدارا و همکاری است و هیچگونه سهم خواهی از شهرداران گذشته و آینده نخواسته و نخواهم خواست.     وی در پایان تاکید کرد: اگرچه جلسه امروز تشکیل نشد اما شورا سه ماه فرصت دارد که شهردار انتخاب کند و این وظیفه مهمی است که بر عهده شورا است. پایان پیام/596

منبع: شبستان

کلیدواژه: لغو جلسه شورای شهر رشت انتخاب شهردار رشت شورای شهر رشت شورای شهر رشت رییس شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه