Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق برنامه لیگ قهرمانان آسیا استقلال باید در مرحله حذفی شنبه مقابل الهلال صدرنشین گروه بعدی بازی کند اما این تیم سعودی ۹ بازیکن سالم بیشتر در اختیار ندارد و بقیه بازیکنان این باشگاه همچنان مبتلا به کرونا هستند و اجازه بازی ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، الهلال با وجود داشتن ۱۵ بازیکن کرونایی، به واسطه امتیازات زیاد قبلی، با سختکوشی موفق شد صدرنشینی اش را هم قطعی کند و حتی مقابل شهرخودرو هم با دست خالی مساوی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باید دید سران ای اف سی طبق قواعد خود این تیم را کنار خواهند گذاشت یا اینکه کل رقابت ها را به سود عربستانی های پرنفوذ، درگیر تصمیم جدیدی خواهند کرد.

احتمال حذف این تیم پرافتخار عرب نیز وجود دارد که در آن صورت احتمالا پاختاکور ازبکستان حریف استقلال می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا استقلال تابناک ورزشی الهلال عربستان مرحله حذفی الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است