Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ تیم الهلال برای بازی امشب مقابل شباب اهلی 3 دروازه بان و 8 بازیکن را در فهرست خود می‌بیند تا از نظر قانونی با منع برای انجام بازی مواجه باشد. حالا در شرایطی که لحظه به لحظه شایعات پیرامون حذف این تیم قوت گرفته، سرمربی تیم آبی پوش مصاحبه ای را انجام داده است.

 

رازفان لوچسکیو سرمربی رومانیایی الهلال گفته: «عدم تعویق بازی هایمان را متوجه نمی‌شوم! هم بازی امشب مقابل شباب اهلی و هم بازی مرحله یک هشتم نهایی باید به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

او ادامه داده: «ما احتراممان را به همگان ثابت کردیم و حالا زمان آن رسیده که کنفدراسیون فوتبال آسیا به قهرمان این قاره احترام بگذارد. ای اف سی باید یک تصمیم عادلانه بگیرد، این شرایطی استثنایی است و کار سختی داریم.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که در بازی رفت موفق شد تیم ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد، حالا در ورزشگاه خانگی خود نیز از سپاهان پیش افتاده و در آستانه دبل قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه تارتار و مورایس فصل گذشته دربی اصفهان را برگزار کردند و حالا برای چهارمین بار با یکدیگر مواجه شده‌اند و این بار تارتار فرصت پیروزی را دارد.

این در حالی است که در ابتدای بازی دو سرمربی سرشناس با یکدیگر برخوردی صمیمانه داشتند و زمانی که تارتار برای خوشامدگویی به سمت نیمکت سپاهان رفت، مورایس هم به سوی او آمد و تارتار را به گرمی در آغوش گرفت و برای لحظاتی آنها بایکدیگر صحبت کردند.

عکس از علی رفعتی

دیگر خبرها

  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود
  • ۱۹ دقیقه پایانی بازی نیمه تمام اودینزه و رم به پنج شنبه موکول شد