Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:00:07 GMT

کشف انبار برنج احتکار شده در شیروان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۲۶۵

کشف انبار برنج احتکار شده در شیروان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ  محمد روهنا  گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و محتکران اقلام مصرفی و پس از شناسایی انبار برنج احتکار شده در یکی از محله‌های شهرستان شیروان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف بیش از ۴ تن قند احتکار شده در بجنورد

او افزود: ماموران پلیس امنیت با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف برای بررسی صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و پس از بازرسی انبار مورد نظر موفق شدند تعداد ۱۰۱ کیسه ۱۰ کیلویی برنج احتکارشده را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه در این زمینه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت : برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۴۲ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار برنج نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری می‌باشد، گفت: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.
محمد خوران افزود: از شهرداری‌ها و اصناف استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان انتظار می‌رود از فعالیت شهر‌بازی‌ها، پارک بازی‌ها و زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده‌اند جلوگیری نمایند.
وی با بیان اینکه بهره برداران و مالکین می‌بایست تصویری از گواهینامه صادر شده را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفاده‌کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب نمایند، گفت: از همشهریان در خواست می‌شود در هنگام استفاده از این تجهیزات، از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان