Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:13:22 GMT

پیروزی در جنگ اقتصادی با الگوی دفاع مقدس ممکن است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۲۸۱

پیروزی در جنگ اقتصادی با الگوی دفاع مقدس ممکن است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد: دشمنان انقلاب اسلامی با سواستفاده از شرایط ابتدای انقلاب صدام را که انگیزه دشمنی با مردم ایران را داشت به جنگ ما فرستادند.

وی افزود: فرماندهی بی نظیر امام خمینی (ره) و اتخاذ تصمیمات مدبرانه ایشان در دفاع مقدس غیر قابل انکار است وهرچه پیش بینی می کردند رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک شاهکوهی ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از روز اول به همه گفتند این جنگ فقط با کشوری مثل عراق نیست بلکه ما برابر دنیا ایستاده ایم.

وی اضافه کرد: امام راحل در عین صلابت، با فروتنی افتخارات را به خداوند نسبت می دهند تا رزمندگان ما دچار غرور کاذب نشوند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ایمان، توسل به ائمه اطهار، توکل به خداوند متعال و وحدت کلمه همه مردم با هر مذهب و قومیتی رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: همکاری های بین ارتش و سپاه در دفاع مقدس به اوج خود رسیده بود و همه رزمندگان ما ارتشی و سپاهی را یک لشکر الهی می دانستند.

وی اضافه کرد: ما در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که می توانیم روی پای خود بایستیم و در مقابل همه مستکبرین عالم ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: هشت سال با دست خالی جنگ را پیش بردیم چون هیچکس به ما سلاحی نمی فروخت و بعضاً سیم خاردار هم نداشتیم.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: امروز اما با انگیزه و روحیه و اراده ای که در دفاع مقدس پیدا کردیم موشک نقطه زن با برد دو هزار کیلومتر داریم.

وی اظهارکرد: با مشاهده حماسه آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس بود که شعار «ما می توانیم» را سردادیم و طی ۳۰ سال گذشته بعد از پایان جنگ با قدرت پیش رفتیم.

ملک شاهکوهی گفت: امروز کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی است و دقیقاً مثل دوران دفاع مقدس باید با اراده راسخ بر مشکلات فائق آیم.

کد خبر 5031632

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه نینوا گلستان گرگان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس ملک شاهکوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است