Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:10:26 GMT

ضرورت حمایت همه‌جانبه از صادرکنندگان استان یزد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۲۸۵

ضرورت حمایت همه‌جانبه از صادرکنندگان استان یزد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی طالبی عصر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به شرایط خاص کشور و ضرورت حمایت همه جانبه از صادر کنندگان اظهار داشت: این حمایت‌ها باید در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری دنبال شود.

استاندار یزد در مورد مشکلات سخت افزاری صادر کنندگان استان، بیان کرد: به منظور رفع این مشکلات، ایجاد شرکت‌های حمل و نقل ریلی بومی و شرکت‌های حمل و نقل بین المللی جاده‌ای برای حمل محصولات خاص را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گمرک، بندر خشک و پایانه صادراتی کاشی و سرامیک از جمله زیرساخت‌های خوب استان در حوزه سخت افزاری هستند.

طالبی ادامه داد: در حوزه مشکلات نرم افزاری، پیگیر ایجاد شرکت یا ساختاری حقوقی برای بازاریابی بین المللی محصولات استان هستیم.

استاندار یزد با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات صادرکنندگان، ضوابط مربوط به بازگشت ارز است، گفت: برای حل این مشکل مکاتبات و پیگیری‌هایی در سطح ملی داشته‌ایم.

طالبی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری به دلیل مشکلات نشأت گرفته از شیوع بیماری کرونا، شاهد افزایش صادرات نبوده‌ایم، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواری بسیاری به افزایش نرخ صادرات استان در شش ماهه دوم سال جاری داریم.

کد خبر 5031638

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استاندار یزد استانداری یزد ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی در نشست بررسی وضعیت بازارچه مرزی مهران بر ضرورت ساماندهی و توسعه صادرات از بازارچه مرزی مهران با هدف تسهیل و تسریع در امور حمل و نقل کالا و بار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آماده سازی زیرساخت‌ها، استقرار نیروی انتظامی و مرزبانی و ایجاد امکانات مناسب از ضرورت‌های ساماندهی بازارچه است، گفت: تحقق قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مسئولان امر تنها با مدیریت واحد و هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه‌ها امکانپذیر است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه برنامه ریزان و متولیان همکاری لازم را بعمل می اورند، اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی تجار و بازرگانان و کنترل مکانیزاسیون کالا و بار می‌تواند منجر به تسهیل و تسریع در ارایه خدمات موثر در بازارچه باشد.

کد خبر 6081161

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • غریب آبادی برای شرکت در کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم وارد دمشق شد
  • پیمان‌ سپاری ارزی، به کاهش صادرات منجر شد
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • آمریکا بر حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تأکید کرد
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی