Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدارهای والیبال شهداب یزد - شهرداری قزوین و پیکان - شهرداری ورامین در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار شد.

تیم والیبال شهداب یزد با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ موفق شد میهمان خود شهرداری قزوین را با شکست بدرقه کند تا دومین شکست شاگردان آرمات در لیگ برتر والیبال رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بازی خانگی شهدابی‌ها بود که با پیروزی به سود آن‌ها به پایان رسید. شاگردان عمده غیاثی سومین پیروزی خود در این دوره از مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کردند.

در دیدار دیگری از هفته چهارم شاگردان مجید تابش‌نژاد در تیم شهرداری ورامین موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ پیکان را شکست دهند.پیکانی ها سومین شکست فصل را در این بازی پذیرفتند.

بیشتربخوانید

لیگ برتر والیبال؛ شگفتی‌سازی سیرجانی‌ها در ارومیه/ پیروزی دوم شاگردان نفرزاده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار والیبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد

به گزارش ورزش سه، الهلال با کسب 29 پیروزی متوالی (17 بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان، 9 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و 3 پیروزی در جام پادشاهی) فصلی استثنایی را با حضور ستاره های بین‌المللی خود فوتبال سپری می‌کند.

شکست ناپذیری الهلال در 29 بازی رسمی متوالی باعث شد تا این تیم به رکورد بیشترین برد متوالی در تاریخ فوتبال دست پیدا کند و وارد کتاب رکوردهای گینس شود.

 بر اساس آمار اپتا، الهلال پس از این عملکرد خوب خود در بین 100 تیم برتر فوتبال جهان صعود کرد و در رتبه 44 جهان قرار گرفت. 

به این ترتیب الهلال با 86.1 امتیاز بالاتر از بسیاری از باشگاه‌های اروپایی مانند گالاتاسرای ترکیه، رئال بتیس، والنسیا، کلوب بروژ، المپیک لیون فرانسه و بورنموث انگلیس و اورتون بالاتر قرار گرفت.

همچنین النصر، دیگر تیم پرستاره عربستانی نیز از نگاه اپتا با 81.8 امتیاز در رده 93 جهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه استقلال مقابل شاگردان رضا عنایتی
  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!