Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@14:20:27 GMT

حضور دانش‌آموزان در مدارس قم ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۳۹۸

به گزارش تسنیم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام امروز در جلسه ستاد مقابله با بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر قرار باشد تا در آینده حضور دانش آموزان را داشته باشیم از الان باید اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و از طریق برنامه شاد و کانال‌های مدارس در حال برگزاری است و حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس  ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم بیان کرد: تدریس دانش آموزان در اختیار مدیران آموزشی قرار دارد و اگر دبیر و یا آموزگار شرایط تدریس در منزل را داشته باشد این اقدام انجام می‌شود و در غیر این صورت با رعایت موارد بهداشتی از امکانات مدرسه برای ارائه آموزش استفاده کند.

شیخ‌الاسلام بابیان اینکه مجموعه آموزش‌وپرورش استان قم دارای 270 هزار دانش‌آموز در 1400 واحد آموزشی است، افزود: اگر همکاران به کمک آموزش‌وپرورش نیایند با مشکل روبرو می‌شویم ولی تا این لحظه خدمات آموزشی به‌خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در دوهفته‌ای که دانش آموزان در مدارس حضور پیدا کردند بیش از 90 درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد، همه همکاران ما در حال آماده‌باش هستند و رصد آموزشی لحظه‌به‌لحظه انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم ادامه داد: روزهای نخست حضور دانش آموزان در فضای مجازی باقوت و قدرت نبود، دیروز امروز برنامه شاد به خاطر کندی اینترنت با مشکل روبرو شد که این موضوع به مخابرات اعلام شد.

شیخ‌الاسلام خاطرنشان کرد: سرورهای ما در سطح وزارت خانه مشکل ندارد و تقویت‌شده است، در استان قم سرورهای آموزش‌وپرورش در دو روز گذشته تقویت‌شده است و رقم بسیار سنگینی برای خرید سرور جدید هزینه کردیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حضور دانش آموزان دانش آموزان آموزش وپرورش استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟