Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه A، دو تیم استقلال و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان مجید نامجومطلق به پایان رسید. آبی‌پوشان با این پیروزی موفق شدند به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

مهدی قایدی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم و فوتبال خوبی ارائه دادند. تمرکز ما این بود که با اختلاف بازی را ببریم و ذهنیت خوبی روی این بازی داشتیم. از سرمربی و کادر فنی تشکر می‌کنم و امیدوارم در مرحله بعدی این رقابت‌ها موفقیت آمیز عمل کنیم.

او درباره گلی که به ثمر رساند خاطرنشان کرد: تیم حریف از بازی کردن با ما خسته شده بود و آن فضا برای من ایجاد شد و تصمیم گرفتم که راه دور شوت بزنم و مزاحمتی هم برای من ایجاد نشد و تبدیل به گل شد.

قایدی افزود:‌ شرایط من در این رقابت‌ها به هم‌تیمی‌های من بستگی دارد. ما همه برای استقلال بازی می‌کنیم و موفقیت من یا بقیه فرق ندارد. هدف من بالاتر از این حرف‌هاست و آمدم قابلیت‌هایی که دارم را در این مسابقات هم به نمایش بگذارم و امیدوارم بتوانم انتظارات کادر فنی را برآورده کنم.

۲۵۵ ۲۵۲

کد خبر 1435799

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال آسیا باشگاه استقلال مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین