Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@10:24:29 GMT

پیراهن محمد انصاری بر تن گلر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۴۵۴

محمد انصاری به دلیل مصدومیت و عمل جراحی موفق به همراهی سرخپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ پرسپولیس که بعد از شروع کرونا در جریان تمرینات آماده سازی دچار پارگی رباط صلیبی شد، بعد از عمل جراحی اکنون تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می گذارد و به همین منظور موفق به همراهی تیم در سفر به دوحه و بازی در مرحله گروهی این رقابت ها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب توجه اینکه در تمرین امروز پیراهن شماره 15 پرسپولیس که سال‌های اخیر بر تن محمد انصاری بوده را گلر سوم سرخپوشان بر تن کرده و در کنار بوژیدار رادوشوویچ و حامد لک تمرینات خود را زیر نظر داوود فنایی دنبال کرده است.

 

 

سرخپوشان فردا در دیداری حساس برای صعود از مرحله گروهی برابر الشارجه امارات قرار خواهند گرفت و در صورت برتری در این بازی جواز صعود را دریافت خواهند کرد.

محمد انصاری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد انصاری پرسپولیس تهران محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس

دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت از روز دوشنبه ششم فروردین ماه بعد از ده روز تعطیلی در شرایطی آغاز شد که برخی از بازیکنان این تیم در این تمرینات غایب بودند.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین مهدی ترابی ۳ تن از بازیکنان این تیم در اردو تیم ملی ایران برای تقابل با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی حضور داشتند و بعد از برگزاری دیدارهای رفت و برگشت به ایران بازگشتند.

ترابی که به دلیل ابتلا سرماخوردگی تیم ملی ایران را در سفر به ترکمنستان همراهی نکرده بود بعد از بهبود به تمرینات اضافه شد.

این در شرایطی است با نظر اوسمار ویرا، بیرانوند و کنعانی‌زادگان با توجه اینکه بعد از تعطیلی لیگ بلافاصله به اردو تیم ملی ملحق شدند چند روزی به این دو بازیکن ملی‌پوش مرخصی داده و این دو ملی‌پوش پرسپولیس ظرف ۴۸ ساعت آینده به دور جدید تمرینات اضافه خواهند شد.

گفتنی است پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷