Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@06:59:59 GMT

نامجومطلق: بازیکنان من امروز شاداب تر بودند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۴۹۸

نامجومطلق: بازیکنان من امروز شاداب تر بودند

به گزارش افکارنیوز،

مجید نامجومطلق در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: امروز بازیکنان استقلال یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند و یک بازی خوب انجام دادند. ما چون در یک لیگ فرسایشی حضور داشتیم بازیکنان فشار زیادی تحمل کردند.

وی افزود: یک تعداد از بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل کردند و با وجود اینکه مصدوم بودند خود را به این بازی ها رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: ما در اواخر بازی 2-3 بازیکن ما با گرفتگی عضلانی به میدان رفتند و در واقع غیرت نشان دادند. با همین شرایط توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. استقلال بیش از 30-40 میلیون هوادار دارد و جا دارد این برد را به آنها تقدیم کنم. این پیام را به هواداران استقلال می دهم که ا برای خوشحال کردن آنها در اینجا حضور داریم.

وی ادامه داد: در بازی قبل ما یک نیمه بد داشتیم چون بازیکنان ما از شرایط مسابقه دور بودند. البته قبول دارم یک نیمه بد داشتیم ولی در نیمه دوم آن بازی(دیدار با الشرطه) همه چیز خوب شد و آن 45 دقیقه  به ما کمک کرد بازیکنان ما در این مسابقه با شرایط مسابقه وارد زمین شوند و با تمام خستگی که از لیگ فرسایشی با خودمان آوردیم سعی کردیم فقط کار ریکاوری انجام دهیم.

مجید نامجومطلق تاکید کرد: بازیکنان من امروز شاداب تر بودند ولی چون مصدومان زیادی داریم باید بازیکنان را از نظر ذهنی و البته بدنی  آماده کنیم که در بازی آتی هم چنین کیفیتی را به نمایش بگذاریم. با توجه به اینکه بازی ها هر 3 روز برگزار می شود کار سخت است و بازیکنان ما با این شرایط تا به حال فوتبال بازی نکردند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: ما باید سعی کنیم شرایط خوبی را برای آنها فراهم کنیم تا با آمادگی کامل در بازی آینده وارد زمین شویم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الاهلی عربستان استقلال مجید نامجومطلق استقلال الاهلی عربستان مجید نامجومطلق بازیکنان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند