Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش همشهری آنلاین بازی الهلال و الشباب امارات با تصمیم ای اف سی لغو شد. این تصمیم در حالی گرفته شد که دقایقی قبل خبر آمد که ناظر این دیدار فهرست 9 نفره الهلال با دو دروازه بان ذخیره را تائید نکرده است. آن ها ساعتی پیش نیز فهرست 11 نفره که سه گلر را در خود داشت را تائید نکرده بودند تا احتمال لغو بازی قوت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به صورت رسمی اعلام شده که این دیدار برگزار نمی‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید درباره آن تصمیم بگیرد. در این باره احتمالات مختلفی هم مطرح شده است: 1) این بازی سه هیچ به نفع شباب اهلی و صعود الهلال، 2) تعویق بازی به زمانی دیگر و 3) حذف کامل الهلال از لیگ قهرمانان آسیا.

در ساعات آینده باید منتظر تصمیم نهایی در این خصوص ماند. اسکوربورد بازی نیز لغو این دیدار را تائید کرده است.

کد خبر 551814 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان سه دوره مسابقات جهانی کشتی آزاد و همچنین قهرمان وزن 86 کیلوگرم المپیک توکیو که گربه سیاه حسن یزدانی، قهرمان بزرگ کشتی ایران محسوب می‌شود، با قوانینی که فدراسیون کشتی آمریکا وضع کرده، فقط باید در فینال ایکس یا همان فینال انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک مبارزه می کرد.  

شب گذشته در  مرحله نخست انتخابى تيم ملى كشتى آزاد آمريكا در وزن 86 کیلوگرم چند کشتی‌گیر به رقابت پرداختند و در نهایت حتی زاهید والنسیا که در جهانی 2023 در 92 کیلوگرم کشتی گرفته بود، شکست خورد و آرون بروکس به فینال رسید.

اما دیوید تیلور كه مستقيما در فينال حاضر بود، عصر امروز برابر این رقیب نه چندان شناخته شده و تقریبا بدون عنوان قرار گرفت. در حالى كه به نظر می‌رسيد تيلور کار راحتی برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی آمریکا در المپیک 2024 پاریس داشته باشد، در مبارزه اول اتفاق عجيب و دور از انتظارى رخ داد. در این مبارزه تیلور ۴ بر یک شکست خورد و شوک بزرگی را متحمل شد.  

تیلور باید دو بار حریف خود را در فینال شکست دهد تا حضور خود در پاریس را نهایی کند، اما حالا بروكس فقط يک گام تا ملی پوش شدن فاصله دارد.

در ادامه لحظه به لحظه اتفاقات جذاب فینال ایکس(مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی‌ کشتی آزاد آمریکا) می آید:

پوشش زنده خبری 01 اردیبهشت 1403 ساعت 21:05

اين دو خم تماشايى از سوى بروكس، كار را براى ديويد تيلور در كشتى اول تمام كرد.

01 اردیبهشت 1403 ساعت 21:04

اجراى فن تماشايى لِنگ از سوى بروكس نشان از آمادگى بالاى بدنى و ذهنى او دارد.

دیگر خبرها

  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • فوری: تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور