Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@14:14:18 GMT

تعطیلی یک روزه یکی از خطوط متروی تهران

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۵۲۸

صراط:

 از روز چهارشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ ساعت سرویس دهی در خط ۶ مترو تهران به دلیل تکمیل برخی کارهای اجرایی باقیمانده در خط ۶ و اصلاحات مورد نیاز از روز گذشته تا ۱۰ مهرماه آخرین اعزام قطار روزهای غیر تعطیل در این خط از ایستگاه امام حسین(ع) به سمت ایستگاه دولت آباد در ساعت ۲۲ و بالعکس از ایستگاه دولت آباد به سمت ایستگاه امام حسین(ع) در ساعت ۲۱:۵۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در روزهای غیر تعطیل نیز شروع اعزام قطارها از ایستگاه های دولت آباد و امام حسین(ع) از ساعت ۶:۰۰ صبح خواهد بود.

خط ۶ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر (۱۰٫۰ کیلومتر فعال) با ۳۱ ایستگاه است که ۵ ایستگاه این خط شامل دولت‌آباد، شهدا، امام حسین (ع)، بعثت و کیانشهرتاکنون افتتاح شده اند.

این خط از حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و محلهٔ نفرآباد آغاز شده و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه مترو شهدای هفده شهریور با خط هفت، در ایستگاه مترو میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین با خط دو، در ایستگاه مترو شهدای هفت تیر با خط یک در ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر (عج) با خط سه و دوباره در ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس با خط هفت تقاطع خواهد داشت و سپس به سمت غرب امتداد مسیر داده و به محدوده شمال غربی تهران خواهد رسید.

در حال حاضر ساخت این مترو از جنوب به شمال ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایستگاه دولت آباد ایستگاه امام حسین ایستگاه مترو میدان شهدا صراط ایستگاه مترو امام حسین دولت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت فعالیت مترو در شب‌های قدر

رضا محمد نژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر اعلام شد
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو در شب‌های قدر
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو