Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی ابطحی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مرکز تحقیقاتی با هدف استانداردسازی، ارتقای کیفیت قیر، آسفالت و رویه‌های جاده‌ها و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای طراحی بهینه و افزایش طول عمر جاده‌ها و راه‌ها ایجاد خواهد شد.

وی گفت: مرکز تحقیقات قیر و آسفالت در این دانشگاه با توجه به ظرفیت و تخصص استادان و دانشجویان رشته‌های مهندسی شیمی و عمران و حمایت وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابطحی با اشاره به اینکه دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در کنار این آزمایشگاه تخصصی در دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد خواهد شد، افزود: این مجموعه قرار است در آینده، مناطق مرکزی و جنوب کشور را در زمینه استاندارد و کیفی سازی قیر و آسفالت و استفاده بهینه از آنها در جاده‌ها پشتیبانی کند.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در این زمینه گفت: دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت این مرکز در یک ماه آینده توسط وزیر راه و شهرسازی بطور رسمی افتتاح خواهد شد.

محمد شکرچی‌زاده، هدف از ایجاد این مجموعه در دانشگاه صنعتی اصفهان را بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌ محققان و اعضای هیات علمی بیان کرد و افزود: با انتقال تجهیزات آزمایشگاهی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به دانشگاه صنعتی اصفهان و استقرار آنها در این مجموعه، خدمات آزمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی به داخل و خارج از این دانشگاه ارائه خواهد شد.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان وزارت راه و شهرسازی دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان اخبار کنکور دانشگاه صنعتی اصفهان مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی قیر و آسفالت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: درزگیری، تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار این کلان‌شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به عمر بالای آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان و تردد روزانه بالغ بر ۲۰ هزار خودروی سبک و سنگین در این میدان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌منظور جلوگیری از گسترش و افزایش خرابی سطح معابر و جلو گیری از آسیب به خودرو مراجعه‌کنندگان، برای بهبود کیفیت آسفالت آن اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا طی شش ماه پایانی سال گذشته عملیات درزگیری آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان به مقدار ۲۸۶۴۲ متر طول و تراش مکانیزه آسفالت به مقدار ۱۱ هزار متر مربع انجام شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در شش ماه گذشته آسفالت گرم معابر این میدان نیز به میزان ۲۰۰۰ تن اجرا و در مجموع برای انجام این اقدامات بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 744920

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • رشد ۱۸۴ درصدی عبور کالا از مرز آستارا
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم