Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد جامع شهر «کنارتخته» کازرون رتبه اول نیروی انسانی چهارمین جشنواره مالک اشتر شهرستان عسلویه را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد جامع شهر «کنارتخته» کازرون رتبه اول نیروی انسانی چهارمین جشنواره مالک اشتر شهرستان عسلویه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«داوود قاسمی» گفت: چهارمین جشنواره مالک اشتر با ارزیابی وضعیت و عملکرد صورت گرفته در سال 1398 توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج عسلویه برگزار شد و موفق ترین رده در سطح رده های ناحیه مقاومت بسیج سپاه «خاتم الانبیاء (ص)» این شهرستان را به دست آوردم.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد جامع شهر «کنارتخته» کازرون با بیان اینکه مسئولیت مدیریت سرمایه انسانی بسیج حوزه مقاومت بسیج کارمندی حضرت سیدالشهدا (ع) را بر عهده دارم، افزود: در سال 1387 کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» را مسجد جامع شهر «کنارتخته» شهرستان کازرون راه اندازی کردیم و تاکنون محور بسیاری از برنامه های کنارتخته بوده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مشترک کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی و مذهبی با همکاری همه اصحاب مسجد برگزار می شود و همکاری این 2 نهاد انقلابی و مردمی می تواند منشا اثر بسیاری از امور باشد.

قاسمی با اشاره به برنامه های انجام شده کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)»، افزود: برنامه هایی نظیر کمک مومنانه، عزاداری دهه اول محرم، دیدار با خانواده های شهدا و مراسم مذهبی از ابتدای سال برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» شهر «کنارتخته» کازرون ادامه داد: صندوق خیریه «امام حسن مجتبی (ع)» و طرح ماهانه «ایتام محسنین» نیز به تاسی از کریم اهل بیت (ع) در مسجد در حال فعالیت است که به خانواده های نیازمند خدمات رسانی می کند و به ویژه در ایام بیماری کرونا نیز این کار انجام شد.  

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزیدگان جشنواره مالک اشتر جشنواره مالک اشتر کانون های مساجد فارس شیراز مدیر کانون فرهنگی هنری جشنواره مالک اشتر امام حسن مجتبی مسجد جامع شهر مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان

آیین اختتامیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی،مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:در ادامه اجرای برنامه هایی که در طول هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه در نواحی برگزار شد امروز با محوریت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان و همینطور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند به ویژه شهید هنرمند سید مرتضی آوینی هنرمند مستند ساز، عکاس،نویسنده، روزنامه نگار و نظریه پرداز سینمای اسلامی ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان عرصه های مختلف هنری آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری در محل ستاد کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

جمشیدی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد، افزود: در پایان از مسئولین کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها، رؤسای انجمن‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان، هنرمندان شاخص عرصه های مختلف هنری، مسئولین فضای مجازی این سازمان و کانون های تابعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان