Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار محمد مارانی امروز در گفت‌وگو با فارس از توزیع یک هزار دستگاه یخچال فریزر در مناطق محروم این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: یخچال‌های اهدایی مقام معظم رهبری طی روزهای آینده به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

وی هدف از این اقدام را محرومیت‌زدایی و کمک به قشر آسیب‌دیده جامعه عنوان کرد و گفت: همانطور که در زمان جنگ محرومین کمک به رزمندگان اسلام داشتند، امروز هم وظیفه رزمندگان اسلام است که به کمک اقشار آسیب‌دیده جامعه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: هفته دفاع مقدس را غنیمت شمرده‌ایم و در شهرستان بشاگرد توزیع یک هزار دستگاه یخچال فریزر را شاهد خواهیم بود که ۳۵۰ دستگاه آن توسط قرارگاه نیروی زمینی سپاه پاسداران در بخش گوهران توزیع می‌شود.

سردار مارانی همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد و سایر شهرستان‌های این استان خبر داد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه همچنین از پخت و توزیع صد هزار پرس غذای گرم  در استان هرمزگان خبر داد و گفت: در ایام  هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی غذای‌گرم در محلات آسیب‌دیده استان هرمزگان توسط قرارگاه مدینه منوره توزیع می‌شود.

سردار مارانی از رسالت کاری این قرارگاه در  برچیدن چهره فقر از استان هرمزگان سخن گفت و خاطرنشان ساخت: با حضور همه‌جانبه در مناطق محروم استان هرمزگان به‌عنوان یک خادم در تلاش هستیم که بتوانیم غبار محرومیت را از چهره  این استان بزداییم و شاهد آبادانی بیشتر در مناطق محروم هرمزگان باشیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مناطق محروم صراط هفته دفاع مقدس استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان