Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهر خودرو در نیمه نخست دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان به نتیجه تساوی رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال شهر خودرو در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 امروز (چهارشنبه) در استادیوم الجنوب به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که در نیمه نخست به تساوی بدون گل دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت دیدار شهر خودروی ایران - پاختاکور ازبکستان هتاب هانا از سوریه است. او در نیمه اول این بازی به علی طاهران، علی نعمتی و محمدرضا خلعتبری از تیم شهر خودرو کارت زرد نشان داد.

تیم شهر خودرو از گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است و دیدارش مقابل پاختاکور تشریفاتی محسوب می‌شود.

ترکیب شهر خودرو برای دیدار با پاختاکور اعلام شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی

در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ‌برتر هندبال تیم‌های صنعت‌مس، گیتی‌پسند، شهیدشاملی کازرون، پلیمر خلیج‌فارس، نفت‌وگاز گچساران و آلومینیوم اراک موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هفدهم لیگ‌برتر هندبال امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ برگزار شد که صنعت‌مس، گیتی‌پسند، شهیدشاملی کازرون، پلیمر خلیج‌فارس، نفت‌وگاز گچساران و آلومینیوم اراک موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

فولاد مبارکه سپاهان – صنعت‌مس کرمان

در یکی از حساس‌ترین هفته هفدهم صنعت‌مس کرمان میهمان فولاد مبارکه سپاهان بود؛ نیمه نخست این دیدار بسیار حساس و پایاپای پیش رفت، اما در نهایت مس موفق شد با یک اختلاف پیروز نیمه نخست شده عازم رختکن شوند.

در نیمه دوم این دیدار رقابت میان این دو تیم همچنان پایاپای و نزدیک پیش رفت تا در نهایت مس صدرنشین با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ موفق به کسب پیروزی مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی شود.

نفت‌وگاز گچساران - پیکان خراسان

در یکی از دیدارهای هفته هفته هفدهم لیگ‌برتر هندبال نفت‌وگاز گچساران میزبان پیکان خراسان بود؛ در نیمه نخست این دیدار تیم نفت‌وگاز موفق شد بازی را به‌نفع خود پیش ببرد تا در نهایت در این رقابت نزدیک با نتیجه ۱۲ بر ۹ پیروز نیمه نخست باشند.

در نیمه دوم این دیدار گچسارانی‌ها همچنان روند نیمه نخست خود را در پیش گرفتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه ۲۸ بر ۲۳ تیم پیکان را مغلوب خود کنند.

پرواز هوانیروز اصفهان – گیتی‌پسند اصفهان

در دیگر دیدار این هفته پرواز هوانیروز اصفهان میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود؛ در نیمه نخست این رقابت نزدیک تیم پرواز میزبان موفق شد بازی را به‌سود خود جلو ببرد و در نهایت با نتیجه نزدیک ۱۰ بر ۹ پیروز نیمه اول شوند.

در نیمه دوم این بازی شاگردان صادقی موفق شدند نتیجه از به‌تساوی و سپس به‌سود خود تغییر دهند و در نهایت با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ پیروز میدان شوند.

نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون – زغال‌سنگ طبس

در دیگر دیدار هفته هفدهم زغال‌سنگ طبس میهمان نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون بود؛ کازرونی‌ها از ابتدای نیمه نخست نتیجه بازی را به‌سود خود پیش بردند و به حریف خود اجازه پیش‌روی ندادند تا در نهایت با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ زمین را ترک کردند.

در دومین نیمه این بازی کازرونی‌ها روند بازی مالکانه خود را ادامه دادند و در نهایت موفق شدند با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ زغال‌سنگ را شکست دهند.

آلومینیوم اراک - فرازبام خائیز دهدشت

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفدهم لیگ‌برتر آلومینیوم اراک میزبان فرازبام خائیز دهدشت بود؛ فرازبامی‌ها در ابتدای نیمه اول این دیدار موفق شدند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند و از حریف پیش باشند و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ تیم میزبان را مغلوب کردند و راهی رختکن شدند.

شاگردان آزادمنجیری توانستند در نیمه دوم این دیدار عملکرد خوب‌شان را حفظ کنند و دقایقی پیروز باقی بمانند، اما در نهایت آلومینیومی‌ها با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ پیروز شدند.

فولاد سپاهان‌نوین - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته فولاد سپاهان‌نوین میزبان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد بود؛ رقابت میان این دو تیم نزدیک آغاز شد، اما پس از گذشت چند دقیقه پلیمر موفق شد اختلاف را با حریف خود زیاد کند و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ پیروز نیمه نخست شوند.

در نیمه دوم این بازی شاگردان رحیمی‌زاده موفق شدند نتیجه بازی را به‌تساوی و سپس دقایقی را به‌سود خود تغییر دهند، اما در نهایت پلیمری‌ها با اختلاف یک‌گل امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

نتایج کامل هفته هفدهم لیگ برتر هندبال فولاد مبارکه سپاهان ۲۶ – صنعت‌مس کرمان ۲۷ نفت‌وگاز گچساران ۲۸ - پیکان خراسان ۲۳ پرواز هوانیروز اصفهان ۱۸ – گیتی‌پسند اصفهان ۲۲ نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون ۲۹ – زغال‌سنگ طبس ۲۳ آلومینیوم اراک ۲۸ - فرازبام خائیز دهدشت ۲۷ فولاد سپاهان‌نوین ۲۵ - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۶ کد خبر 744179

دیگر خبرها

  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی
  • پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی
  • تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!