Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران توضیحاتی را درباره شنیدن شدن صدای انفجار در شرق تهران ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، حمید گودرزی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران درباره صدای انفجار شنیده شده در شرق تهران گفت: در ساعت۱۶:۳۰ یک واحد آپارتمان در منطقه ۱۳، خیابان ششم نیروی هوایی به دلیل نشت گاز منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اثر این انفجار صدای مهیب در منطقه شنیده شده و باعث شکسته شدن شیشه‌های سایر طبقات شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی توسط عوامل آتش‌نشانی مهار شد. در این حادثه یک نفر دچار سوختگی جزئی شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

منبع: ایلنا

کد خبر 446013

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران صدای انفجار در تهران نشت گاز آتش نشاني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معاون امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند

به گزارش جام جم آنلاین، علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی در گفتگو با فارس پیرامون آخرین وضعیت سلامت مسعود اسکویی، گوینده،کارشناس و مجری پیشکسوت رادیو گفت: آقای اسکویی در بیمارستان بستری هستند اما چند روز پیش فرصتی پیش آمد و به عیادت ایشان رفتم. دوستان با پزشکان معالج استاد اسکویی صحبت کردند و در جریان روند درمانی این گوینده قرار دارند. مردم برای سلامتی پیشکسوتان از جمله استاد اسکویی که گنجینه ارزشمند رسانه هستند، دعا کننند.انشالله هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شوند و مردم بار دیگر صدای او را از موج رادیو بشنوند.

وی ادامه داد: استاد اسکویی بخاطر عشقی که به مردم دارند در ایام نوروز در استودیوی رادیو ورزش برای لحظاتی حضور داشتند و شنوندگان صدای او را شنیدند.معاون صدا در پایان تاکید کرد: کمتر گوینده و کارشناس ورزشی را سراغ داریم که بیش از پنج دهه در رادیو و تلویزیون فعالیت کند و با آن صدای خاص و پرصلابتش همچنان مخاطب را پای رادیو بنشاند و بدون تردید استاد اسکویی یکی از بهترین پیشکسوتان رادیو است که سابقه بسیاری در گویندگی، کارشناس مجری و گزارشگری دارد. فعالیت مخلصانه استاد اسکویی برای همیشه در ذهن مردم باقی می‌ماند. هنوز هم شنوندگان با آن صدای زیبا و دلنشین استاد اسکویی را می شناسند، با همان شور و حال سال های جوانی و البته با کوله باری از تجربه.

دیگر خبرها

  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد
  • نشست ساماندهی امور اتباع چهارمحال و بختیاری