Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مهران قربانی معاون حمل و نقل این سازمان با بیان این مطلب اظهار داشت: متقاضیانی که سابقه دریافت کارت هوشمند رانندگی داشته‌اند (اعم از مواردی که بدون وقفه به فعالیت حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای مشغول بوده و یا مواردی که در فعالیت حرفه‌ای آنان وقفه ایجاد شده است)، ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مصوب در زمان تمدید کارت هوشمند رانندگی تا تاریخ فوق‌الذکر نمی‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: متقاضیان تغییر نوع فعالیت مندرج در کارت هوشمند از باری به مسافری یا برعکس نیز، ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی تکمیلی نبوده و کارت هوشمند آنان تا مهلت اعتبار باقیمانده در کارت هوشمند، تعویض می شود.  قربانی خاطرنشان کرد: این دسته از رانندگان پس از اتمام شرایط پیش آمده توسط ویروس کرونا و عادی شدن روندهای انجام امور آموزشی در کشور، مکلف به گذراندن دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مصوب خواهند بود. معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: براساس تبصره ماده یک این بخشنامه، رانندگانی که وفق مفاد این بند متقاضی تعویض کارت هوشمند از نوع مسافری به باری می‌باشند، مجاز به فعالیت در حمل‌ونقل مواد خطرناک نمی‌باشند، مگر آن که تاییدیه قبولی در آزمون حمل‌ونقل مواد خطرناک را وفق بند 2 این نامه کسب نموده باشند. قربانی در خصوص صدور کارت هوشمند رانندگی متقاضیان جدید ورود به عرصه فعالیت در حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای بیان کرد:  این متقاضیان می باید دوره‌های آموزشی بدو خدمت مصوب را به صورت مجازی (غیرحضوری) از طریق یکی از مجریان آموزشی که مفاد و محتوای آموزشی آنها توسط مرکز آموزش سازمان به تایید رسیده باشد، گذرانده و در آزمون حضوری که تحت نظارت مرکز آموزش و با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مجری آموزشی برگزار می‌گردد، حد نصاب نمره قبولی را کسب نمایند. وی افزود: در نظر است مکانیزمی نیز برای تأمین امکان دریافت آزمون های تخصصی برای متقاضیان توسط مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برنامهریزی و در برخی استانها به صورت آزمایشی اجرایی شود که طی آن متقاضیان ذی ربط بدون پیش شرط حضور در کلاسهای حضوری و غیرحضوری به واسطه قبولی در آزمون های متمرکز استانی امکان دریافت تأییدیه طی دورههای آموزشی را دریافت کنند که در این حالت حداکثر 2 بار امکان شرکت در آزمون وجود خواهد داشت و در صورت عدم قبولی متقاضی، حضور در کلاس‌های حضوری یا مجازی ضرورت خواهد یافت و اطلاعات تکمیلی در این خصوص توسط  مرکز آموزش سازمان متعاقبا اعلام خواهدشد.

شایان ذکر است، مدیریت امور برگزاری آزمون های تخصصی موضوع این بند از بخشنامه در استان های کشور شامل ثبت‌نام متقاضیان، زمان‌بندی انجام امور آموزشی و نیز صدور گواهینامه آموزشی و ثبت آن در سامانه آموزش رانندگان به عهده مرکز آموزش سازمان بوده و ادارات کل استانی مکلف به همکاری لازم در این زمینه خواهند بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مرکز آموزش سازمان دوره های آموزشی کارت هوشمند حمل و نقل حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرینت و رفع نقص کارت کنکور ۱۴۰۳ | داوطلبان این توصیه‌های مهم را جدی بگیرند

به گزارش همشهری آنلاین، کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شده است.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ منتشر شد

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار ۳ اینفوگرافیک نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در کنکور ۱۴۰۳ و وظایف داوطلبان را اعلام و توصیه‌هایی مهم به آنها ارائه کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور

کد خبر 846285 برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • نحوه پرینت و رفع نقص کارت کنکور ۱۴۰۳ | داوطلبان این توصیه‌های مهم را جدی بگیرند
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان