Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دادستانی ایتالیا یک پرونده قضایی در خصوص ماجرای تقلب لوییس سوارز در راه کسب اخذ پاسپورت ایتالیا باز کرده است.
به گزارش آریا، لوییس سوارز مهاجم 33 ساله اروگوئه ای که به زودی از بارسلونا به اتلتیکو مادرید می پیوندد، می خواهد از مزایای شهروندی اروپا استفاده کند و به همین دلیل برای اخذ پاسپورت ایتالیا اقدام کرد اما با دردسرهایی در این راه روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 لوییس سوارز برای گرفتن پاسپورت ایتالیا، هفته گذشته با حضور در دانشگاه پروجا در آزمون زبان ایتالیایی شرکت کرد و نمره ای عالی گرفت. به نظر می رسید که سوارز تا چند هفته دیگر پاسپورت ایتالیایی خود را دریافت کند اما روز گذشته با منتشر شدن نوارهای صوتی، اتهامی مطرح شد که نمره امتحان سوارز از قبل مشخص شده و در واقع این مهاجم اروگوئه ای در آزمون تقلب کرده است. کسب نمره عالی سوارز در امتحان زبان ایتالیایی در حالی است که او حتی قادر به استفاده از افعال ایتالیایی و صحبت کردن نیست.
حالا کوریره دلاسرا گزارش داده دادستانی ایتالیا تحقیقات خود در خصوص آزمون مشکوک سوارز در دانشگاه پروجا را آغاز کرده است. جوزپه چینه، دادستان این پرونده از دادگستری پروجا، اسناد مربوط به این ماجرا را درخواست کرده است. طبق قوانین شهروندی ایتالیا، کسانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به افراد غیر شهروند اروپا کمک کند تا گواهی نامه یا مدارک شهروندی جعلی یا دستکاری شده کسب کند، مورد مجازات قرار می گیرند. لا استامپا گزارش داده باشگاه یوونتوس که به جذب سوارز علاقه مند بود، هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته و مقصر نیست اما پنج مسئول دانشگاه پروجا تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.
لوئیس سوارز امروز تمام وسایلش در کمپ تمرینی بارسا را جمع کرد و با هم تیمی هایش وداع گفت. بالاخره لحظه وداع رسید و لوئیس سوارز پس از شش سال از بارسا جدا شد. ستاره اروگوئه ای که در پایان فصل گذشته در فهرست مازاد باشگاه کاتالان قرار گرفت، شب گذشته توانست مجوز انتقال به اتلتیکو را دریافت کند و امروز با فسخ قراردادش راهی باشگاه مادریدی خواهد شد. سوارز امروز در کمپ تمرینی خوان گامپر بارسلونا حاضر شد تا با هم تیمی هایش خداحافظی کند.
طبق ادعای اسپورت، این خداحافظی بسیار احساسی بوده و تقریبا همه بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفته و منقلب شده بودند. سوارز که با اشک و گریه از هم تیمی هایش خداحافظی کرده بود، توسط دوربین ها هنگام خروج از کمپ و در حالی که پشت فرمان نیز گریه می کرد، شکار شد که این نشان می داد جدایی از بارسا برایش یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی ورزشی اش محسوب می شود. سوارز بارسا را به مقصد شهر مادرید ترک خواهد کرد و حداقل دو سال آینده را در پایتخت فوتبال اسپانیا و برای اتلتیکو توپ خواهد زد.
قرارداد سوارز با اتلتیکو دو ساله با دستمزد 9 میلیون یورویی به ازای هر فصل به علاوه پاداش خواهد بود. سوارز به زودی در تستهای پزشکی اتلتیکو شرکت می‌کند و حتی ممکن است در بازی روز یکشنبه اتلتیکو مقابل گرانادا بتواند اولین بازی خود با پیراهن روخی بلانکو را انجام دهد.
بارسلونا که قصد داشت مانع انتقال لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید شود، با مدیر برنامه های این بازیکن بر سر این انتقال به توافق رسید. به نقل از فابریتزیو رومانو، اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر انتقال لوییس سوارز به توافق رسیدند. شب گذشته اعلام شد که جوزپ ماریا بارتومئو قصد ندارد با فسخ قرارداد لوییس سوارز و انتقال مجانی او به اتلتیکو مادرید، یکی از رقبایش را تقویت کند. پس از اعلام این خبر که لوییس سوارز از این تصمیم مدیریت بارسلونا عصبانی است و می خواهد خودش آینده اش را تعیین کند، جلسه ای بین بارتومئو و مدیر برنامه های سوارز برگزار شد. حال به گفته رومانو، این جلسه کاملاً خوب پیش رفته است و هیچ مشکلی برای پیوستن سوارز به اتلتیکو مادرید وجود ندارد. همچنین به گفته جانلوکا دی مارتزیو، اتلتیکو مادرید بابت این انتقال پولی به بارسلونا پرداخت نخواهد کرد، بلکه بندهای پاداشی را در قرارداد این بازیکن در نظر خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا سوارز اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید پاسپورت ایتالیا لوییس سوارز اروگوئه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سابیتزر به اتلتیکو مادرید (دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید)

گل سابیتزر به اتلتیکو مادرید را مشاهده می کنید.

دانلود (6MB)

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • گل سابیتزر به اتلتیکو مادرید (دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید)
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • لوییس انریکه علیه بهترین خاطره دوران مربیگری!
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • لوییس سوارز و نابود کردن داوید لوییز! (15 آوریل، 2015) / فیلم