Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، استقلال ایران پس از توقف مقابل الشرطه در دو بازی رفت و برگشت و شکست مقابل الاهلی عربستان، تا قبل از آخرین بازی مرحله گروهی شرایطی داشت که با 2 امتیاز در رده سوم جدول سه تیمی گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته بود و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی این ر قابت‌ها تنها باید به برتری برابر سعودی‌ها می‌رسید، که آبی‌پوشان با نمایش مقتدرانه و سراسر هجومی این کار را انجام دادند و توانستند با گل‌های مهدی قایدی، علی کریمی و شیخ دیاباته به برتری دست یابند تا به‌عنوان تیم دوم گروه نخست راهی مرحله حذفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

خلق یک چهره در اوج ظرافت + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال ایران مهدی قایدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به نقل‌ از اکیپ؛ ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن بعد از این پیروزی بزرگ در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

بازی کردم در این ورزشگاه اصلا آسان نیست. به دستاوردی که داشتیم، افتخار می کنم. ما فقط نماینده باشگاه نبودیم بلکه نماینده کشور فرانسه هستیم و این نتیجه مایه افتخار و غرور است. بعد از گل اول، این باور و احساس ایجاد شد که ما می توانیم به بازی برگردیم. امشب یکی از بهترین شب های دوران ریاست من در پاریس است. ما بهترین هواداران دنیا را داریم و این موفقیت را با کمک یکدیگر کسب کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم