Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@18:05:00 GMT

قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کنار کشید

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۱۰۰۳

قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کنار کشید

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای اعلام کرد تیم الهلال عربستان به دلیل نرسیدن به حد نصاب بازیکنان در دیدار امشب مقابل شباب الاهلی امارات از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می‌شود.

بنابر اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات به‌عنوان دو تیم از گروه B لیگ قهرمانان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و تمام نتایج الهلال در مرحله گروهی حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: الهلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک

به گزارش قدس آنلاین،  گیبل استیوسون قهرمان سنگین وزن بازی های المپیک توکیو، در انتخابی تیم ملی آمریکا شرکت نخواهد کرد و به این ترتیب در پاریس غایب خواهد بود. 

این کشتی گیر  تحت قرارداد با WWE (سازمان مسابقات کشتی‌کچ) است. این قرارداد پس از قهرمانی استیوسون در المپیک ۲۰۲۱ منعقد شد. پس از آن، او در سال ۲۰۲۳ به تشک بازگشت و با قدرت قهرمان آمریکا شد و قرار بود در جهانی بلگراد حاضر باشد ولی این اتفاق رخ نداد. قهرمان المپیک به جای کسب عناوین جدید در کشتی، مجبور است با شرکت در برنامه های  سازمان مسابقات کشتی‌کچ در این رقابت‌ها حاضر باشد.

بسیاری در آمریکا تصمیم استیوسون برای پایان دادن به کشتی خود در سن ۲۱ سالگی را محکوم کردند. 

هنری سهودو قهرمان کشتی المپیک و UFC با انتقاد شدید از این تصمیم استیوسون گفت: افرادی مانند گیبل استیوسون از هدر دادن بهترین سال های جوانی خود برای سرگرمی و پول پشیمان خواهند شد. من کشتی گیر سنگین وزنی به چابکی و سرعت او ندیده‌ام. فکر می کنم او می‌توانست یک حرفه استثنایی در کشتی داشته باشد. او می توانست برای دومین بار قهرمان المپیک شود ولی احمق بود و حالا WWE به او اجازه شرکت در آزمون های المپیک را نمی دهد.

این هفته مسابقات انتخابی کشتی در آمریکا برای حضور در المپیک برگزار می شود و مشخص خواهد شد  که کدام یک از آمریکایی ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت. مدعی اصلی حضور در بازی ها در وزن تا ۱۲۵ کیلوگرم میسون پریس است.

سال گذشته او در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کرد و جای گیبل استیوسون را گرفت و به مدال برنز رسید. او در بلگراد به گنو پتریاشویلی گرجستانی باخت و دردیدار رده بندی عبدالله قربانوف را شکست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد