Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده آمریکا در سازمان ملل از نامه دبیر کل سازمان ملل که در آن با تلاش واشنگتن برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران مخالفت شده بود ابراز ناخرسندی کرد.

به گزارش فارس، «کلی کرافت»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه‌ای چهارشنبه از نامه «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد درباره بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ابراز ناخرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آنتونیو گوترش» در نامه‌ای مهم روز شنبه با اشاره به مخالفت اعضای شورای امنیت با فعال شدن ساز و کار بازگشت تحریم‌ها علیه ایران گفته بود که سازمان ملل در جایگاهی نیست که اقدامات بیشتری درباره درخواست آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها انجام دهد.

کرافت در مصاحبه‌ای با شبکه خبری العربیه درباره این نامه گفت: «من به دبیر کل سازمان ملل احترام می‌گذارم، اما خیلی مأیوس شدم. نامه ایشان، تنها یک واکنش به بی‌عملی ۱۳ عضو دیگر شورای امنیت است.»

لینک کوتاه: asriran.com/0038eL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان ملل آمریکا دبیر کل سازمان ملل تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد

به گزارش جماران؛ خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرد: به نظر می‌رسد رئیس جمهور آمریکا دستکم فعلاً علاقه‌ای به اجرایی کردن تحریم‌های نفتی ایران داشته باشد.

قانونی که جو بایدن را برای تشدید تحریم‌ها علیه نفت خام ایران تحت فشار قرار می‌دهد، در این هفته در مسیر تبدیل شدن به قانون  قرار دارد. اما انتظار نداشته باشید که رئیس جمهور به این زودی ها به طور کامل از اختیارات جدید خود استفاده کند.

تحریم‌های نفتی جدید برای ایران در آخر هفته به عنوان پاسخی به حمله به اسرائیل در اوایل ماه جاری توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. نمایندگان مجلس وعده داده اند که دامنه محدودیت ها بر صادرات نفت خام ایران را با گسترش پوشش به بنادر، کشتی ها و پالایشگاه های خارجی که آگاهانه وارد تجارت می شوند، گسترش دهند. اما به نظر می‌رسد باید قصد ندارد فعلاً با امضای خود آن را به قانون لازم‌الاجرا تبدیل کند.

 

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد