Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان خیابان صباحی ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان را از وقوع حریق در طبقه سوم مجتمع مسکونی ۵ طبقه و گرفتار شدن حدود تعدادی از ساکنین این مجتمع در دود و آتش مطلع کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سفید دشت به زرین شهر گفت:  نجات جان  راننده توسط نیروهای مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرکوند با موفقیت انجام شد و تلفات جانی در پی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ساعت ۲۱ و ۲۴ دقیقه چهارشنبه، شهروندان خیابان صباحی ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان را از وقوع حریق در طبقه سوم مجتمع مسکونی ۵ طبقه و گرفتار شدن حدود تعدادی از ساکنین این مجتمع در دود و آتش مطلع کردند .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: از ایستگاههای شماره ۴ ، ۷  موقعیت حریق اعزام شدند و پس از رسیدن به محل آتش سوزی ، آتش نشانان به دو گروه نجات و اطفاء تقسیم شدند و ضمن نجات محبوس شدگان در منزل ، حریق را اطفاء کردند .خوشبختانه این حریق مصدوم نداشت و علت آن تحت بررسی بیشتر کارشناسان این سازمان است .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی اصفهان خطر اتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار نطنز گفت: بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

محمد عباس ظریفی با بیان اینکه هیچ راهی مسدود نیست افزود: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.


وی گفت: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد