Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی در دیدار با سردار عباس مطهری، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: امنیت امروز کشور مدیون جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که باید قدردان آن‌ها باشیم.

او با تاکید بر ایجاد تیم متفکر و حرفه ایی برای القاء احساس مفید بودن برای دانش آموزان، گفت: باید بتوانیم برنامه ریزی کنیم تا استعداد‌های دانش آموزان کشف شود و احساس ارزشمندی در جامعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به کسب مدال طلای جهانی المپیاد کامپیوتر توسط دانش آموز شیرازی و راهیابی ۲۹ دانش آموز فارسی به مرحله نهایی المپیاد‌های علمی کشور در فارس، عنوان کرد: این درحالی است که سال گذشته تنها ۱۷ دانش آموز استان به این مرحله راه یافته بودند

اسماعیلی همچنین بر لزوم تقویت هویت ملی ودینی در این دانش آموزان تاکید کرد و افزود: نگهداشت استعداد‌ها و نخبگان بسیار با اهمیت است که باید در این زمینه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیادهای علمی کشور آموزش و پرورش فارس هفته دفاع مقدس دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این مرحله از المپیاد‌های علمی کشور از شنبه ۲۵ فروردین در این استان آغاز شده است و تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.   سید امیر شوشتری افزود: این آزمون‌ها در رشته‌های فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سواد رسانه ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست شناسی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و شیمی برگزار می‌شود.   وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در این مرحله، در تابستان برای دریافت مدال‌های رنگی خود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.   شوشتری گفت: این آزمون‌ها در دو نوبت ۸ صبح و ۱۴ ظهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان فقط با دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند در جلسه آزمون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی