Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه شورای ترافیک اشاره کرد و گفت: محدودیت خیابان‌ها از لحاظ گنجایش خودرو و زیاد بودن تعداد تاکسی‌ها، سبب ایجاد مشکل برای مردم و راننده‌ها شده است، به همین سبب باید تاکسی‌ها ساماندهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: با توجه به پیشنهاد اعضای شورای ترافیک، مسئله راه‌اندازی ایستگاهی جامع و استاندارد در شهر شوشتر برای تاکسی‌ها بررسی می‌شود و در صورت تایید پایانه تاکسی‌های شهری در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

پنبه دانه پور با تاکید بر آینده‌نگری در اجرای طرح و برنامه‌های شورای ترافیک افزود: افزایش جمعیت و بالا رفتن تعداد خودرو و همچنین ظرفیت معابر و خیابان‌ها باید کاملاً مدنظر قرار گیرد و با در نظر گرفتن این موارد نسبت به اجرای تصمیمات حوزه ترافیک اقدام شود، ضمن اینکه نباید اجازه دهیم، شهر شوشتر تبدیل به شهر موانع ترافیکی شود.

فرماندار شوشتر اظهار داشت: باید با فرهنگ‌سازی و استفاده از تجربیات شهر‌های موفق، حداقل سرعت‌گیر‌ها را در شهر ایجاد کرده و از راه‌های مناسب دیگری برای کاهش خطرات تصادف بهره ببریم، البته شهرداری باید در اجرای موانع و سرعت‌گیر‌ها ظرافت بیشتری به خرج داده و استاندارد‌ها را رعایت کند، چرا که مردم از این موضوع گلایه دارند.

به گفته پنبه‌دانه‌پور، برای موفقیت در زمینه ترافیک، بخشی از کار در اختیار شورای ترافیک و بخشی با فرهنگ سازی و پای کار آمدن دستگاه‌های فرهنگی و رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم رقم می‌خورد.

براساس این گزارش؛ جابجایی برخی ایستگاه‌های تاکسی، بازدید از سرعت‌گیر‌ها با حضور نمایندگان راهور و شهرداری و حذف موانع اضافه، بررسی ایجاد سایت مشاغل مزاحم، تسریع در خط‌کشی و ساماندهی محور شوشتر - اهواز از دیگر مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان شوشتر بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسی شهری پایانه تاکسی شورای ترافیک تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید رضا انارکی محمدی شهردار این منطقه در بازدیدی که به همراه جمعی از مدیران از خیابان لاله زار داشت، اظهار کرد: به واسطه تمرکز بازار قدیمی تهران و فعالیت صنوف، بیش از ۴۸ درصد موتورسواران برای جابجایی بار و مسافر در منطقه ۱۲ تردد می‌کنند که علاوه بر خیابان‌ها، گاه با تعرض به محدوده پیاده‌راه‌ها مشکلات بسیاری را برای تردد شهروندان ایجاد می‌کنند.

وحید رضا انارکی محمدی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده مقرر شد، طی صحبت و هماهنگی با مالک و ذینفع این ملک ۵۰۰۰ متری و ارائه تسهیلات ویژه شهرداری، این محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شود.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین با اشاره به ۳ سینما در این خیابان که مدت‌ها تعطیل شده اند، با تاکید بر لزوم ایجاد فضای فرهنگی در این محور گفت: طبق بند قانونی ماده ۴ قوه قضاییه، تعیین تکلیف این سینما‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۲ از مشارکت با مالک زمین ۵۰۰۰ متری بلااستفاده در خیابان لاله زار در راستای ساماندهی پارک موتورسیکلت خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک