Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@02:45:58 GMT

مرگ دردناک 3 عضو یک خانواده در گیلان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۱۳۲۶

مرگ دردناک 3 عضو یک خانواده در گیلان

فرمانده انتظامی تالش گفت: 3 نفر از اعضای یک خانواده در طرح ساحلی زمرد بخش حویق غرق شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حسین جمال‌دار اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق ‌شدن 3 نفر از اعضای یک خانواده در " طرح ساحلی زمرد " بخش حویق شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این خانواده که برای شنا به داخل منطقه ممنوعه رفته بودند به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا،غرق شدند.

او با بیان اینکه با تلاش تیم غریق نجات مصدومان از آب خارج که مصدوم 7 ساله در محل فوت و سایر مصدومان 33 و 40 ساله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه افراد حادثه دیده در بیمارستان فوت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان از شهروندان و مسافران خواست در محدوده‌ طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند و همکاری لازم را با غریق نجات‌‌ها داشته باشند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گیلان حوادث دریا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، داوود قوی پنجه با اشاره به اینکه این آتش سوزی ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در میدان امام علی تالش رخ داده بود گفت: ۱۵ آتش نشان با ۵ دستگاه اطفای حریق آتش سوزی از شهر تالش و ۴ دستگاه خودرو اطفا نیز از شهرستان‌های همجواری، چون اسالم، لیسار و جوکندان این مجتمع سه طبقه قرآنی را در مدت یک ساعت مهار کردند. 
وی با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه سوم این ساختمان روی داده و کل طبقه و سقف را فرا گرفته بود افزود: در این عملیات ۴ آتش نشان به صورت جزئی مصدوم شدند، که برای مداوا به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند.
شهردار تالش با اشاره به اینکه این ساختمان متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان است، گفت: کسی در این حادثه آسیب ندید وعلت و میزان خسارت آتش سوزی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • ناگفته‌های دردناک همسر ناصر عبداللهی ۱۸ سال بعد از مرگش | چه کسی او را زده بود و اجازه پیگیری ندادند؟
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش