Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@09:19:24 GMT

نیرو‌های مسلح ایران در اوج اقتدار هستند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۱۳۴۶

نیرو‌های مسلح ایران در اوج اقتدار هستند

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار ۴۰ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این ایام حال و هوای خاصی را در دل آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح ایجاد کرده و یاد روز‌ها و حماسه‌های هشت سال جنگ تحمیلی را ذهن‌ها و جان‌ها بیش از همیشه زنده ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به بیانات ارزشمند فرمانده معظم کل قوا در جمع پیشکسوتان جبهه و جنگ و شهادت، گفت: فرمایشات معظم‌له برای همه ما سربازان ولایت، عبرت آموز و تاثیرگذار بود و به ما و همه مردم انقلابی کشورمان شور و حال خاصی بخشید.
امیر محمودی در خصوص برپایی نمایشگاه دستاورد‌های ملی دفاع مقدس (اقتدار ۴۰) گفت: این نمایشگاه که امروز شاهد افتتاح آن بودیم، نمایشگاهی از دستاورد‌های چهل ساله نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس و پس از آن است که بیشتر با رویکرد ارائه آثار این نمایشگاه در فضای مجازی برپا شده است.
وی ادامه داد: نیرو‌های چهارگانه ارتش اعم از نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و ستاد ارتش و مراکز دانشگاهی، آموزشی و فرهنگی ارتش دستاورد‌ها و فعالیت‌های شاخص خود را در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند که بازدید و رصد آن به صورت مجازی، برای جوانان ما که جنگ را ندیده و سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند، بسیار مفید و اثربخش خواهد بود.
وی افزود: رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس در حالی که دشمنان ما را تحریم همه جانبه کرده بودند و سلاح و تجهیزات مورد نیاز و حتی فشنگ و سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند، با ایمان و اعتقاد راسخ در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده و به پیروزی رسیدند.
امیر سرتیپ محمودی تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح ما در اوج عزت و اقتدار هستند و با تجربه سال‌های حماسه و دفاع در همه زمینه‌های علمی، تجهیزاتی و تسلیحاتی به خودکفایی رسیده ایم که نمونه‌هایی از آن‌ها در نمایشگاه اقتدار ۴۰ به معرض نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: همچنین در نمایشگاه اقتدار ۴۰، گوشه‌ای از اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های سازندگی، مردم یاری و امدادرسانی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از جنگ تا به امروز از جمله امدادرسانی‌ها در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و مردم یاری گسترده ارتش در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا به معرض نمایش گذاشته شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاورد های ملی دفاع مقدس ارتش الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس نیرو های مسلح اقتدار ۴۰ دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در آیین گرامیداشت «روز ارتش» در مسجد موعود دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در خط دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده و شهدای فراوانی تقدیم اسلام و ایران کرده است.

وی، یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را پیوستن ارتش به مردم و انقلابیون دانست و اضافه کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌های ایثار و شهادت حضور موثر دارد و جمهوری اسلامی مقدمه دولت کریمه مهدی موعود(عج) است و خدمت و سربازی در چنین ارتشی افتخاری بزرگ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول مطرح کرد: پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز اخیر رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی علاوه بر حیرت ناظران نظامی دنیا، اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و موجب عزت ایران شد.

صافی بیان کرد: پیام پاسخ مقتدرانه و تنبیهی نیرو‌های مسلح به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی این است که حمله به خاک ایران اسلامی تاوان سنگینی برای متجاوزان خواهد داشت و اقتدار همراه با اعتقاد مستحکم ارتش جمهوری اسلامی موجب شکست‌ناپذیری ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح کشور شده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هم در آیین بزرگداشت ۲۹ فروردین‌ماه (روز ارتش) گفت: پاسخ نیرو‌های مسلح به دشمن صهیونیستی و ناتوانی آنها در دفع حملات سبب سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیان آن شده است. 

علی زنگنه افزود: اهداف طراحی شده با دقت بالا، مورد اصابت قرار گرفته و دو مرکز سری رژیم صهیونیستی در حمله تنبیهی مورد هدف قرار گرفته‌اند که این نشان از اشراف کامل بر تمام توان دشمن است.

وی به اهمیت اقتدار نیرو‌های مسلح ایرانی پرداخت و تأکید کرد: تحلیل‌های نظامی می‌تواند منجر به طرح ریزی‌های عملیاتی شود. 

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به برآورد اطلاعات میدانی از توان رزم دشمن و داشتن شناخت کامل از تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و راهبرد‌های دشمن اشاره کرد و آنها را اهمیت زیادی در طرح‌ریزی‌های عملیاتی بعدی دانست.

زنگنه با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران به‌وسیله فناوری‌های روز مجهز شده‌اند، افزود: تمامی ارکان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌صورت یکپارچه و شبکه‌ای عمل می‌کنند.

وی تأکید کرد: تمام اطلاعات موردنیاز نیرو‌های مسلح از دشمن به دست آمده که این اطلاعات در صورت استمرار و حماقت رژیم صهیونیستی می‌تواند موجب انجام عملیات‌های مهلک‌تر در پاسخ به دشمن شود.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول از حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل کرد و توضیح داد: نام ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) دانست و به‌عنوان روزی برای احیا، حفظ و تقویت ارتش معرفی کرد.

به گزارش آنا، نواختن مارش نظامی، تجدیدمیثاق با شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و تقدیر از ارتشیان غیور و فداکار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم به همت کانون دانشجویی شهید آوینی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • عملیات وعده صادق کیان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح لرستان در روز ارتش
  • نمایش اقتدار با صلابت نیرو‌های مسلح در خاش