Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۶ متهم پرونده امروز در دادگاه حضور یافتند و بار دیگر از سوی رئیس دادگاه، تفهیم اتهام شدند.

هادی هاشمیان افزود: در جلسه امروز متهمان نحوه فعالیت و خرید و فروش خودرو به شاکیان را برای دادگاه تشریح کردند و به پرسش‌های قضات پاسخ دادند.

وی بیان کرد: در این پرونده متهمان از طریق پیش فروش خودرو و با وعده تحویل خودرو بیش از ۴ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: متهمان این پرونده به اتهام در اخلال در نظام اقتصادی محاکمه می‌شوند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: یکی از ۶ متهم این پرونده زندانی است و بقیه متهمان با وثیقه آزاد هستند.

سومین جلسه دادگاه متهمان این پرونده، یکشنبه ششم مهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، این پرونده پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر، و پرونده گندم‌های مفقودی گلستان سومین پرونده‌ای است که به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان ارجاع شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس دادگاه پرونده پیش فروش خودرو گرگان الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)

میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

دیگر خبرها

  • طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰