Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:38:33 GMT

محمد نوازی: همه توان‌مان همین بود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۱۴۳۶

محمد نوازی: همه توان‌مان همین بود

مربی تیم فوتبال شهرخودرو، گفت: هرچند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب نکردیم، اما قول می‌دهم تیم ما به این مسابقات بازگردد.

به گزارش "ورزش سه" «محمد نوازی» چهارشنبه شب پس از شکست تیمش برابر پاختاکور ازبکستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بدون حتی یک گل‌زده گفت: به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و قدردان تمامی اعضای باشگاه و تیم هستم که تلاش کردند در مسابقات حضور یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تیمش برای حضور در مسابقات مشکلاتی داشت، گفت: بزرگترین مشکل ما این بود که نتوانستیم از نفرات جدید خود بهره ببریم.

 

مربی شهرخودرو افزود: قول می‌دهم دوباره شهر خودرو را در لیگ قهرمانان آسیا ببینیم، چراکه به تیم خودمان اطمینان داریم. هرچند نتایج قابل قبولی کسب نکردیم، اما امروز هم تیم بزرگ پاختاکور را تحت‌تاثیر قرار دادیم.

 

وی همچنین درباره نتایج فصل جاری شهر خودرو گفت: نتایج امسال را به فال نیک می‌گیریم و حضور در آسیا تجربه خوبی برای کادر فنی و بازیکنان بود. قطر هزینه زیادی برای میزبانی انجام داد و شرایط ورزشگاه‌ها عالی بود اما ای کاش از سیستم کمک داور ویدئویی هم استفاده می‌شد، چراکه در طول بازی‌ها ۲ پنالتی برای ما گرفته نشد.

 

نوازی افزود: امیدوارم دیدگاه فوتبال کشورهای خلیج فارس به فوتبال ایران تغییر کند. چراکه فوتبال ایران در آسیا حرف اول می‌زند. برای مردم خوب قطر که میزبانی را برعهده داشتند، آروزی موفقیت دارم. میزبانی سختی بود چراکه کرونا شرایط را دشوار کرده است.

 

وی درباره میزبانی قطری‌ها هم گفت: امیدوارم اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا رخ داد در جام جهانی قطر تکرار نشود، چراکه ما در این مدت مشکلات زیادی در دوحه داشتیم. می‌دانیم باید در باشگاه‌ها تلاش زیادی انجام دهیم تا دوباره در آسیا بهترین باشیم.

 

مربی شهرخودرو در خصوص ناکامی این تیم در امر گلزنی، گفت: در فوتبال گل‌ها بر اثر اتفاقات و اشتباهات مدافعان زده می‌شود. قبول دارم که در گلزنی ناکام بودیم اما برخی نفرات را در اختیار نداشتیم و در این فرصت کم، توانمان همین بود. در بازی‌ها موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که شانس نداشتیم و ضربات آخر را هم خوب نزدیم. باید برای لیگ برتر ایران این ضعف را برطرف کنیم.

 

وی در مورد تعویض محمدرضا خلعتبری، گفت: او بازیکن بزرگی در فوتبال ایران است و به فوتبال کشورهای خلیج فارس آشنا است. امروز هم تلاش زیادی کرد و اگر در ضربات نهایی زودتر تصمیم می‌گرفت، اتفاقات بهتری رخ می‌داد.

شهر خودرو محمد نوازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو محمد نوازی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار است این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی از ساعت 11 صبح آغاز شود و دو تیم رسانه ورزش و یاران آب پرور در دیداری نمادین برای بزرگداشت هفتمین سالگرد آسمانی شدن آب‌پرور که از اهالی قدیمی و صاحب نام رسانه است، به مصاف هم بروند.

گفته می‌شود پرویز برومند، محمود خوراکچی، امیر حسین صادقی، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور ، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فر، مجتبی شیری، جواد منافی، رضارضایی منش، اردلان آشتیانی، رضا شاهرودی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، کریم باقری، هاشم بیک زاده، حمید استیلی، سیروس دین‌محمدی، احمد تقوی، سهراب انتظاری، رسول خطیبی، علی لطیفی، علی موسوی، محسن گروسی، اصغر مدیرروستا، ادموند بزیک  و علی دایی نام‌هایی هستند که روز آینده قرار است در کمپ تیم ملی دور هم جمع شوند و دیداری دوستانه با یاران فردوسی پور برگزار کنند؛ گردهمایی‌ای که حتی با حضور نیمی از این ستاره‌های سابق فوتبال ایران هم می‌تواند روزی به یادماندنی را در مرکز ملی فوتبال رقم بزند.

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • محمد خاکپور: اصلا فوتبال ایران را دنبال نمی کنم! / فیلم
  • مهمان‌نوازی سمنانی‌ها در سفر حجت الاسلام رییسی
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی