Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت آله رحیمی در جلسه طرح" هر کارمند حامی فرزند معنوی" که به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، با گرامی داشت ایام هفته دفاع مقدس و با اشاره به تلاش‌ها انجام گرفته در افزایش جذب حامیان این طرح گفت: تشکیل دبیر خانه، حضور مدیران کل دستگاه‌ها وبرگزاری جلسات ویژه و ابلاغ به فرمانداران و تهیه فرم داوطلبی از جمله فعالیت‌های انجام گرفته برای افزایش مشارکت کارکنان دولت در حمایت از ایتام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد در اجرای این طرح اظهار داشت: اکنون بیش از نه هزار و ۲۱۲ نفر ایتام زیر پوشش این طرح قرار دارند و همچنین محسنین استان بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفر است و در این راستا بیش از یک هزار و ۶۲۹ نفر حامی طرح اکرام وجود دارد، که از این میزان بیش از ۴۰ میلیارد تومان از حامیان ایتام و بیش از ۲۱ میلیارد تومان از حامیان طرح محسنین وصول شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: میانگین سرانه دریافتی در استان ۷۲۶ هزار تومان است که این رقم در سرانه دریافتی محسنین ۲۴۷ هزار تومان است که مقداری از میانگین کشوری بالاتر است.

رحیمی بیان کرد: میانگین سرانه پرداختی حامیان اکرام یک میلیون و یکصدو نوزده هزار میلیارد ریال است که برآورد سالیانه ما وصول ۱۰۴ میلیارد تومان بوده که از این میزان تاکنون ۶۱ میلیارد تومان وصول شده است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در این طرح گفت: خوشبختانه با حمایت خیران، فارس در چهار سال متوالی موفق به کسب رتبه اول کشور شده و در این زمینه بیش از ۸۰ هزار حامی جذب شده است.

او تصریح کرد: بیش از هشت درصد رشد در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، ۳۰ درصد رشد نسبت به سال ۹۵، ۳۶ در صد رشد در سال ۹۷ و در سال ۹۸ بیش از ۵۲ درصد در وصول رشد حاصل شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس هم گفت: طرح هر کارمند، یک حامی از سال گذشته آغاز شده است.

بذرافشان افزود: در این طرح ۱۰ هزار تومان به صورت ماهانه حداقل مبلغی‌است که کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای حمایت از ایتام پرداخت کنند.

او ادامه داد: میانگین دریافتی ایتام بیش از ۷۵۰ هزار تومان و میانگین دریافتی محسنین (سرپرست از کار افتاده) بیش از ۲۴۰ هزار تومان است که این آمار از میانگین دریافتی کشوری بالاتر است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه خیران و حامیان می‌توانند به صورت مستقیم کمک‌های خود را به حساب ایتام واریز کنند، افزود: این موضوع می‌تواند در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی باشد.

بذرافشان اظهارداشت: پیش بینی ما این است که در سال جاری حداقل پنجاه درصد از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان فارس در این طرح معنوی شرکت کنند.

او ادامه داد: در صورت استقبال از این طرح و اجرایی شدن کامل آن، تا پایان سال دیگر یتیمی بدون حامی و محسنین بدون حامی نخواهیم داشت.

گفتنی است این جلسه با طرح نظرات خیران فارس و سخنرانی معاون اول رئیس جمهور پایان یافت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس رتبه نخست استان فارس جذب حامیان ایتام میلیارد تومان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام حوزه نظارت گمرکات استان مازندران طی سال ۱۴۰۲ حجم صادرات فرآورده‌های لبنی از طریق گمرک آمل ساری از مرز ۸۵ هزار و ۴۴۶ تن گذشت

براساس این گزارش، ارزش فرآورده‌های لبنی صادر شده از گمرکات مازندران ۱۱۵ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۱۵۳ دلار بوده است.

۲۵ کشور شامل عراق، امارات متحده عربی، افغانستان روسیه، ژاپن، استرالیا، پاکستان و.. . کشور‌های مقصد فرآورده‌های لبنی صادر شده از گمرکات مازندران بودند.

این گزارش می‌افزاید میزان صادرات فرآورده‌های لبنی از کشور ۶۳۳هزار تن به ارزش بیش از ۵۵۳میلیون دلار بوده که سهم گمرکات مازندران از نطر وزنی ۱۲ درصد و ارزشی ۲۰ درصد از کل صادرات این فرآورده‌ها بوده است.

گمرکات مازندران رتبه نخست در ارزش و رتبه دو در وزن را در بین ۶۷ گمرک فعال کشور در صادرات لبنیات داراست.

این گزارش حاکیست فرآورده‌های لبنی مازندران شامل محصولاتی نظیر شیر، ماست، شیرخشک، دوغ، خامه، پنیر، آب‌پنیر، کره و.... می‌باشد

دیگر خبرها

  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان