Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@06:56:26 GMT

درخشش دوباره جهانبخش در شب پیروزی برایتون

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۱۵۷۵

درخشش دوباره جهانبخش در شب پیروزی برایتون

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک شانزدهم جام اتحادیه برایتون در خارج از خانه میهمان برستون بود. در این دیدار باردیگر علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب اصلی قرارداشت و موفق شد در دقیقه ۵۷ روی پاس برناردوبا شلیکی زیبا دروازه حریف را بازکند. مک الیستر در دقیقه۷۵ گل دوم این دیدار را درون دروازه حریف جای داد تا صعود برایتون به دور بعدی حتمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتون در رقابت های هفته سوم لیگ برتر باید به مصاف تیم قدرتمند منچستر یونایتد برود. با توجه به دخشش جهانبخش در هفته های اخیر بعید به نظر می رسد او در این دیدار در ترکیب اصلی قرار نگیرد. در مهمترین بازی امشب لستر درخانه با دوگل مغلوب آرسنال شد. کریستیان فوکسمدافع برستون در دقیقه ۵۷ به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود. انکتیا در دقیقه ۹۰ نتیجه را دوبرصفر شود.

در سایر بازی ها چلسی با ۶ گل از سد بارنزلی عبور کرد. نیوکاسل در خارج از خانه با ۷ گل برابر مور کم به برتری رسید و اورتون نیز در دیدار با فلیت وود تاون پنج بر دو به برتری رسید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جام اتحادیه انگلیس برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر بایرن مونیخ، لیگ برتر تنها امید توپچی‌ها برای کسب جام در این فصل است. آنها امشب با شکست ولورهمپتون به صدر رفتند و حالا باید امیدوار باشند که منچستر سیتی در دیدار پنجشنبه مقابل برایتون متوقف شود.

بازی آرام و بدون موقعیت شروع شد. آرسنالی‌ها که چهارشنبه‌شب دیدار سختی را پشت سر گذاشته بودند سوار بازی بودند اما به دلیل خستگی در خلق موقعیت ناکام بودند.

ویدئو: 330569

در دقیقه ۱۹ بالاخره توپچی‌ها موفق به ایجاد فرصتی جدی شدند. جایی که ضربه چکشی رایس روی پاس تروسارد، از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از این موقعیت دوباره بازی آرام شد تا اینکه در دقیقه ۳۰ شوت خطرناک گومز می‌توانست تبدیل به گل شود اما رایا با واکنشی عالی مانع از آن شد.

پس از ۱۵ دقیقه که توپ در میانه میدان در جریان بود، در دقیقه ۴۵ آرسنال توانست به گل برسد. تروسارد کمی جلوتر از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی فوق‌العاده دروازه ولوز را باز کرد تا آرسنال برنده به رختکن برود.

در دقیقه ۵۰ تروسارد یک بار دیگر هم فرصت گلزنی پیدا کرد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد اودگارد توپ را به درون محوطه سانتر کرد و هاورتز می‌توانست اختلاف را بیشتر کند اما مدافع ولوز به خوبی توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی به‌صورت کامل آرام شد و شاهد خلق هیچ موقعیتی در بازی نبودیم. آرسنالی‌ها که به هدف‌شان رسیده بودند فقط بازی را کنترل کردند و در تک‌حملاتی که داشتند هم مدافعان ولوز به خوبی کار کردند تا بازی ۱-۰ بماند.

در دقیقه ۷۱ لمینا به خوبی از گابریل گذشت اما ضربه‌اش را رایا به راحتی نصیب خود کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی هم توپ در وسط زمین در جریان بود و خبری از حمله از سمت دو تیم نبود تا اینکه در دقیقه ۵+۹۰ اودگارد در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و از زاویه بسته دروازه حریف را باز کرد تا بازی با پیروزی ۲-۰ آرسنال به پایان برسد. شاگردان میکل آرتتا با این برد ۷۴ امتیازی شدند و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر از منچستر سیتی موقتا به صدر جدول رسیدند.

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار
  • ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر