Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:12:42 GMT

زمان عرضه گوشی هواوی Mate ۴۰

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۱۶۵۹

زمان عرضه گوشی هواوی Mate ۴۰

آفتاب‌‌نیوز :

«ریچاد یو» (Richard Yu) مدیر گروه محصولات مصرفی هواوی در جریان یک مصاحبه تایید کرد که گوشی موبایل هواوی Mate ۴۰ در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این حرف او اطلاعات مهمی در بر دارد؛ چرا که باعث می‌شود تا شایعات اخیر مبنی بر تاخیر عرضه این گوشی هوشمند به دلیل فشار‌های امریکا، به طور کلی رد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شایعات مدعی بودند زمان عرضه‌ی گوشی Huawei Mate ۴۰ به دلیل مشکل در تامین قطعات به سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

گوشی موبایل Huawei Mate ۴۰ در اکتبر ۲۰۲۰، یعنی حدودا یک ماه دیگر عرضه می‌شود و به چیپ‌ست قدرتمند ساخته‌شده با فناوری ۵ نانومتری مجهز خواهد بود. شرکت «کوالکام» (Qualcomm)، رقیب هواوی، در حال حاضر هیچ چیپی با فناوری ۵ نانومتری تولید نکرده است. این موضوع در مورد شرکت‌های دیگری که در این بازار فعال هستند هم صدق می‌کند. این به آن معنی است که هوآوی موفق به عرضه اولین چیپ‌ست مجهز به فناوری ۵ نانومتری در بعد تجاری و گسترده شده است.

گوشی موبایل Huawei Mate ۴۰ چه زمانی به سایر نقاط دنیا خواهد رسید؟

با وجود اینکه ماه اکتبر امسال به عنوان زمان عرضه‌ی گوشی موبایل Huawei Mate ۴۰ اعلام شده، اما این زمان برای عرضه‌ی گوشی به صورت انحصاری در بازار چین در نظر گرفته شده است.

احتمال دارد زمان بیرون آمدن این گوشی از مرز‌های چین و عرضه آن در بازار‌های بین‌الملل به سال ۲۰۲۱ موکول خواهد شود؛ عرضه‌ی جهانی گوشی Huawei Mate ۴۰ در بهار و تابستان سال ۲۰۲۱ به شرکت هواوی زمان کافی را می‌دهد تا چیپ‌های Kirin را به تعداد کافی تولید کند. علاوه بر این موضوع، تا آن زمان نتیجه‌ی انتخابات ریاست جمهوری امریکا و شرایط هواوی با این کشور نیز مشخص خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره مشخصات کامل گوشی Huawei Mate ۴۰ منتشر نشده، اما عکس‌های غیر رسمی که به بیرون درز کرده، باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره ظاهر آن شده است. بر اساس عکس‌ها، بخش جلویی گوشی به صورت کامل با نمایشگر پوشانده شده و یک دوربین دوگانه در بخش کوچکی از بالای نمایشگر جا خوش کرده است. ضخامت لبه‌های کناری بدنه هم به لطف نمایشگر‌هایی که در چند سال اخیر تولید شده‌اند، به حداقل رسیده‌اند. پشت گوشی Huawei Mate ۴۰ نیز یک قسمت دایره‌ای شکل برای دوربین‌ها گنجانده شده که تقریبا تبدیل به مشخصه نمادین این سری شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: Huawei Mate ۴۰ هواوی موبایل گوشی Huawei Mate ۴۰ گوشی موبایل ی گوشی عرضه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد

پس از کاهش ۱۹ درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ در چین، اپل حالا از نظر سهم بازار به جایگاه سوم رسیده است.

به گزارش دیجیاتو، آیفون بدترین عملکرد فروش را در چین از سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کرده است. براساس داده‌های کانترپوینت، رقبای چینی همچون ویوو و آنر توانستند در سه‌ماهه اول سال جاری از اپل پیشی بگیرند. اپل این سه‌ماهه را با ۱۵.۷ درصد از سهم بازار به پایان رساند. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سهم بازار فروش آیفون در بازار چین ۱۹.۷ درصد بود.

برخلاف اپل، فروش هواوی به‌شدت افزایش پیدا کرد

برخلاف کاهش شدید فروش آیفون در چین، فروش هواوی تقریباً ۷۰ درصد در مقایسه با سه ماه اول سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. «ایوان لام»، تحلیلگر شرکت کانترپوینت، در یادداشتی گفت که افزایش فروش هواوی مستقیماً بر فروش آیفون در چین تأثیر گذاشته است. او اضافه کرد که اپل همچنین به‌دلیل اینکه برخی کاربران تمایل کمتری به جایگزین‌کردن موبایل‌های خود دارند، ضربه خورده است.

در کنار فروش ناامیدکننده آیفون ۱۵ و ممنوعیت‌های دولتی در چین، رشد هواوی نیز باعث دردسر جدید «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، شده است. تیم کوک در ماه مارس به چین رفت تا از جدیدترین فروشگاه اپل در شانگ‌های بازدید و در مجمع توسعه چین در پکن شرکت کند.

هواوی اخیراً سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند به نام Pura ۷۰ را عرضه کرده که دارای سیستم دوربین پیشرفته‌ای شبیه به لنز‌های سه‌گانه آیفون پرو است.

گوشی‌های جدید با قیمت پایه ۷۶۰ دلار، فرصت جدیدی را برای هواوی فراهم می‌کنند تا مشتریان چینی اپل را جذب کند. سال گذشته، این شرکت سری میت ۶۰ پرو را با هدف قراردادن خریداران آیفون ۱۵ عرضه کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!