Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 23 سپتامبر 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید پیوست

لوییس سوارز سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا پس از 6 سال از این تیم جدا و راهی اتلتیکو مادرید شد.

رسمی؛ توماسو پوبگا به اسپتزیا پیوست

توماسو پوبگا هافبک 21 ساله میلان در انتقالی قرضی به اسپتزیا تیم تازه صعود کرده به سری آ پیوست.

رسمی؛ فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی هلند شد

فرانک دی بوئر سرمربی جدید تیم ملی هلند شد. این مربی 50 ساله تا دو سال آینده و تا جام جهانی 2020 قطر که در پاییز برگزار می شود لاله های نارنجی را هدایت می کند.

رسمی؛ نلسون سمدو به وولورهمپتون پیوست

نلسون سمدو مدافع راست 26 ساله پرتغالی با ترک بارسلونا، با امضای قراردادی پنج ساله راهی وولورهمپتون شد.

رسمی؛ هری آرتر به ناتینگهام فارست پیوست

هری آرتر هافبک ایرلندی بورنموث با قراردادی دائمی به ناتینگهام فارست ملحق شد. 

غیر رسمی؛ سانتیاگو آریاس به بایرلورکوزن پیوست

به نقل از فابریتزیو رومانو، سانتیاگو آریاس مدافع راست 28 ساله کلمبیایی به زودی از اتلتیکو مادرید جدا می شود و به بایرلورکوزن می پیوندد.

اتلتیکو مادرید با لوکاس توریرا به توافق شخصی رسید

به نقل از فابریتزیو رومانو، لوکاس توریرا هافبک اروگوئه ای و 24 ساله آرسنال به اتلتیکو مادرید پاسخ مثبت داده است.

بارسلونا با سرجینیو دست به توافق شخصی رسید

سرجینیو دست مدافع راست 19 ساله و آمریکایی باشگاه آژاکس مدت ها است که مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ قرار گرفته است. به نقل از رادیو کاتالونیا، سرجینیو دست با بارسلونا به توافق شخصی رسیده است و انتقال او به این باشگاه طی روزهای آتی نهایی خواهد شد.

بارسلونا در پی جذب مکس آرونز

بارسلونا همچنان به مذاکرات با نوریچ برای جذب مکس آرونز ادامه می دهد. به نقل از پل مک اینس از گاردین، نوریچ هفته گذشته پیشنهاد قرضی بارسلونا را رد کرد و با وجود این که پیشنهاد دومی از راه نرسیده است، مذاکرات بین طرفین ادامه دارد. ظاهرا نوریچ پیشنهادی که در آن قرض گرفتن به علاوه بند اجباری 20 میلیون پوندی پیش بینی شده باشد را می پذیرد. 

اختلاف منچستریونایتد و پورتو بر سر مبلغ انتقال الکس تلس

الکس تلس مدافع چپ 27 ساله و برزیلی باشگاه پورتو مدتی است که توجه سران منچستریونایتد را به خود جلب کرده است. به نقل از جیمز داکر از تلگراف، منچستریونایتد و پورتو همچنان بر سر مبلغ انتقال الکس تلس با یکدیگر در حال مذاکره هستند و اختلاف دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال تا به امروز همچنان باقی مانده است.

آاس رم همچنان در پی جذب کریس اسمالینگ

به نقل از فابریتزیو رومانو، مذاکرات آاس رم با منچستریونایتد بر سر انتقال دائمی کریس اسمالینگ به ترکیب تیم پائولو فونسکا ادامه دارد. اسمالینگ و رم به شدت خواهان ادامه همکاری هستند و منچستریونایتد نیز مشکلی با خروج این مدافع 30 ساله ندارد اما رم باید به مبلغ درخواستی شیاطین سرخ نزدیک شود.

آنتونیو رودیگر قصد دارد از چلسی جدا شود

به نقل از مت لاو از تلگراف، آنتونیو رودیگر که گزینه پنجم فرانک لمپارد برای حضور در خط دفاعی تبدیل شده است، می خواهد چلسی را ترک کند.

احتمال بازگشت راجا ناینگولان به کالیاری

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، با آمدن آرتورو ویدال به اینتر، راجا ناینگولان به خروج نزدیک تر شده اما اینتر تحت هر شرایطی حاضر نیست هافبک بلژیکی را از دست بدهد. نراتزوری در حال حاضر فقط می خواهد ناینگولان را به صورت دائمی و با مبلغ حداقل 15 میلیون یورو به فروش برساند اما کالیاری به دنبال این است انتقال را به صورت قرضی و با حق خرید اختیاری که حتی می تواند در شرایطی به حق خرید اجباری تبدیل شود نهایی کند.

میلان اشکرینیار و روبن دیاز گزینه های تاتنهام برای تقویت خط دفاعی

روبن دیاز، مدافع میانی 23 ساله و پرتغالی باشگاه بنفیکا مدتی است که به تاتنهام لینک می شود و به نظر می رسد که این باشگاه انگلیسی به جذب او علاقه مند است. به نقل از فابریتزیو رومانو، تاتنهام در حال مذاکره با اینتر بر سر جذب میلان اشکرینیار، مدافع میانی اسلواک این تیم است. نراتزوری برای فروش اشکرینیار خواهان 60 میلیون یورو است و سران تاتنهام نیز حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند و در در تلاش هستند تا مبلغ این انتقال را کاهش دهند. در صورتی که دو طرف به توافق نرسند، روبن دیاز، مدافع میانی باشگاه بنفیکا گزینه جایگزین سران تاتنهام خواهد بود. دیاز تا سال 2024 با بنفیکا قرارداد دارد.

لیورپول در پی جذب جیووانی رینا

به نقل از بیلد، جیووانی رینا هافبک تهاجمی 17 ساله و آمریکایی باشگاه دورتموند مدتی است که مورد توجه سران باشگاه لیورپول قرار گرفته است.

منچسترسیتی و سویا بر سر انتقال ژول کونده به توافق می رسند

منچسترسیتی در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب 2 بازیکن شده است و سران این تیم همچنان به دنبال تقویت ترکیب خود هستند. به نقل از فابریتزیو رومانو، ژول کونده مدافع 21 ساله و فرانسوی باشگاه سویا مدتی است که مورد توجه سران منچسترسیتی برای تقویت خط دفاعی این تیم در نظر گرفته شده است. این مدافع فرانسوی آماده است تا به سیتیزن ها ملحق شود و طی روزهای آتی، منچسترسیتی و سویا بر سر مبلغ انتقال کونده با یکدیگر به توافق خواهند رسید.

بازگشت ماریو گوتسه به بایرن مونیخ منتفی است

ماریو گوتسه هافبک 28 ساله آلمانی در تابستان 2020 پس از اتمام قراردادش با دورتموند از این تیم جدا شد و هم اکنون بدون تیم است. اخیرا شایعاتی در خصوص بازگشت ماریو گوتسه به بایرن مونیخ مطرح شد و حتی عنوان شد هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ برای متقاعد کردن گوتسه با او تماس گرفته است. به نقل از اسکای آلمان، خبری از بازگشت ماریو گوتسه به بایرن مونیخ نخواهد بود. تماس تلفنی میان فلیک و گوتسه نیز مربوط به همکاری آن ها در بایرن مونیخ نیست بلکه این دو از زمان حضور در تیم ملی آلمان، به صورت مستمر با یکدیگر در تماس بوده اند. سویا و والنسیا دو تیمی هستند که هم اکنون نسبت به جذب گوتسه علاقه نشان داده اند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 22 سپتامبر 2020

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال اروپا اخبار نقل و انتقالات بر سر مبلغ انتقال اتلتیکو مادرید ماریو گوتسه بایرن مونیخ آخرین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

یک داور ۴۳ ساله قضاوت دیدار ال‌کلاسیکوی پیش رو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا پس از بازی‌های امشب و فردا شب خود (سه‌شنبه و چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید خود را برای دیداری حساس با یکدیگر در ال‌کلاسیکو آمادهکنند، دیداری که یکشنبه هفته آینده در هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا از ساعت 22:30 به وقت تهران و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی «رلوو»؛ سازمان لالیگای اسپانیا برای تقابل پیش روی رئال مادرید و بارسلونا، سزار سوتو خرادو داور 43 ساله را به عنوان داور این بازی حساس برگزیده است.

رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت

رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو با 78 امتیاز صدرنشین لالیگا است و بارسلونا 70 امتیازی را پشت‌ سر خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور