Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ اولین سامانه هوشمند احراز هویت آنلاین خدمات قضایی بر پایه هوش مصنوعی، محصول اپراتور آی‌تی ساز ، توسط آيت‌الله رئيسی ریاست محترم قوه قضاییه و دکتر ستاری معاون رئيس‌جمهور افتتاح گردید .

این سرویس در مرحله اول با محوریت دفاتر پیشخوان دولت، جهت احراز متقاضیان سامانه ثنا عملیاتی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سامانه ثنا آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری

شهردار بروجن با بیان این که سامانه جامع و یکپارچه ارتباطات شهروندی ۱۳۷ در بروجن رسما آغاز به کار کرد، گفت: ۱۳۷ سامانه‌ای دوطرفه بین مردم و مدیریت شهری است که می‌تواند چرخه درخواست‌ها و شکایات مردمی را ثبت و انجام کارها را به طور هوشمند دنبال و نتایج پیگیری‌ها را به مردم گزارش دهد.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: از امروز شهروندان بروجنی می‌تواند با مراجعه به درگاه https://137.borujen.ir برای اطلاع از ضوابط و قوانین، انجام امور مربوط به قسمت‌های مختلف شهرداری، طرح کردن شکایت‌ها و درخواست‌های خود از این سامانه استفاده کنند.

وی افزود :۱۳۷ سامانه‌ای دوطرفه بین مردم و مدیریت شهری است که می‌تواند چرخه درخواست‌ها و شکایات مردمی را ثبت و انجام کارها را به طور هوشمند دنبال و نتایج پیگیری‌ها را به مردم گزارش دهد.

شهردار بروجن با بیان اینکه سامانه جامع و یکپارچه ارتباطات شهروندی ۱۳۷ در بروجن رسماً آغاز به کار کرد، تصریح کرد: در سامانه ۱۳۷ موضوعات پرکاربرد در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا شهروندان راحت‌تر مسائل خود را مطرح کنند، همچنین مردم می‌توانند با تماس با ۱۳۷ هرگونه درخواست، نظر، پیشنهاد یا گزارش فساد را به صورت محرمانه به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

ریگی ادامه داد: تغییر روش‌های مدیریت فرسوده با روش‌های نوین و فن‌آوری مدیریتی و نظارتی هوشمند از سیاست‌های نوین شهرداری بروجن است.

کد خبر 739541

دیگر خبرها

  • تولید سامانه هوشمند کشاورزی
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم