Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری آمریکا از زخمی شدن یک پلیس این کشور بر اثر تیراندازی در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی در ایالت کنتاکی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های آمریکایی، آمریکایی‌های مخالف نژادپرستی شامگاه چهارشنبه به وقت واشنگتن در شهر لوئیزویل ایالت کنتاکی به دنبال تبرئه پلیس قاتل شهروند سیاه پوست تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراضات زمانی بالا گرفته که هئیت منصفه دادگاه ایالت کنتاکی شامگاه چهارشنبه طی حکمی، دو افسر پلیسی که در فروردین ماه گذشته، «برونا تیلور» جوان سیاه پوست آمریکایی را در شهر لوئیزویل به ضرب گلوله کشته بودند، تبرئه کرده و هیچ اتهامی علیه آنها مطرح نکرد.

معترضان ساکن شهر لوئیزویل با سر دادن شعارهایی اعتراض شدید خود به این حکم را اعلام کرده و آن را «غیر منصفانه» خواندند.

منابع خبری آمریکا گزارش دادند که در پی تشدید اعتراضات علیه نژادپرستی، یک نیروی پلیس بر اثر تیراندازی زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

تیلور 26 ساله یک تکنسین پزشکی سیاه پوست بود که 13 مارس 2020 در حمله نیروهای پلیس لوئیزویل به آپارتمان محل اقامتش کشته شد.

انتهای پیام

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا ایالت کنتاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، هزاران نفر از مردم استان صعده امروز جمعه در تظاهراتی گسترده برای حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان ها آمدند.

این تظاهرات با عنوان «نبرد ما تا زمان پیروزی غزه ادامه خواهد داشت» برگزار شد و هزاران نفر از اهالی این استان در آن شرکت کردند.

این در حالی است که روز گذشته دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و فلسطین اشغالی سخنرانی کرد. «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: مردم فلسطین در حالی که مجاهدت و صبر پیشه کردند و از ظلم، محاصره و گرسنگی رنج می‌بردند، ماه رمضان را روزه گرفتند و آن را گرامی داشتند. با استناد به تمام ملاحظات، یاری مردم فلسطین مسؤولیت بزرگی بر گردن امت است.

وی افزود: موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوتی در قبال کمک به ملت فلسطین بوده است. برخی کشورها سهل انگاری می‌کنند، عده‌ای در تجاوز هم‌دست هستند و برخی هم به دشمن در جنبه‌های مختلف کمک می‌کنند و با آن شریک هستند. این طبقه‌بندی در میان امت، مسأله جدیدی نیست بلکه در سنت خداوند متعال در طول تاریخ وجود داشته است.

کد خبر 6082387 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند