Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گسترش طرفداران برنامه تیک تاک و رشد میزان کاربران این نرم افزار باعث شده تا تعداد ویدئو‌های حذف شده در این شبکه اجتماعی نیز افزایش پیدا کند. بر اساس آخرین اطلاعات لحاظ شده در گزارش شفافیت اقدامات شرکت تیک تاک، این مجموعه طی شش ماه اول سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۴ میلیون ویدئو را از فضای شبکه اجتماعی خود حذف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گزارش‌های ارائه شده سال گذشته نشان می‌دهند مسئولان برنامه تیک تاک تنها ۴۹ میلیون ویدئو را از صفحات برنامه خود حذف کردند. این رشد شگفت‌انگیز ناشی از هجوم کاربران فضای مجازی به این شبکه اجتماعی پس از شروع ویروس کرونا است. از آن جایی که بسیاری از مردم سراسر دنیا با شیوع ویروس کرونا در خانه‌های خود قرنطینه شدند، عده زیادی برای سرگرمی به نرم افزار تیک تاک هجوم آوردند و این امر باعث شد تعداد کلی کاربران این برنامه رشد شگفت‌انگیزی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

آمار دانلود تیک تاک و وی چت پس از تحریم آمریکا افزایش یافت کاربران هند و آمریکا در رأس آمار ویدئوهای حذف شده

شرکت تیک تاک در رابطه با ویدئو‌های حذف شده اظهار داشته که آن‌ها تنها یک درصد آر کل محتوای بارگذاری شده در پلتفرم را تشکیل می‌دادند. از بین ویدئو‌های حذف شده یک سوم آن‌ها نشانگر محتوای ترویج رفتار‌های نادرست بوده‌اند در حالی که ۲۲.۳ درصد آن‌ها محتوای غیراخلاقی را نشان می‌دادند.

در ادامه ۱۹.۶ درصد ویدئو‌ها رفتار‌های غیرقانونی را به نمایش می‌گذاشتند و ۱۳.۴ درصد آن‌ها شامل لحظات خودکشی و خودآزاری بوده‌اند. آر موارد دیگری که باعث حذف ویدئو‌های تیک تاک شده می‌توان به رفتار‌های خشن، زورگویی و نژادپرستی اشاره کرد.

گزارش شفافیت فعالیت‌های تیک تاک همچنین کشور‌هایی که بیشترین ویدئوی حذف شده را به خود اختصاص می‌دادند مشخص کرد. بر اساس این گزارش هند در رتبه اول قرار دارد و آمریکا پس از آن مقام دوم را به خود اختصاص داده است. پس از این دو، کشور‌هایی مانند پاکستان، برزیل و انگلیس قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تیک تاک نرم افزار تیک تاک حذف شده ویدئو ها تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان

برنامه توسعه سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد تنها حدود ۲۰ درصد خانواده‌ها در افغانستان به آب آشامیدنی دسترسی دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، برنامه توسعه سازمان ملل در روز جهانی زمین با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت 79 درصد از خانواده‌ها در افغانستان به آب آشامیدنی دسترسی ندارند.

سازمان ملل در این بیانیه از کمبود و بحران آب آشامیدنی در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

برنامه توسعه سازمان ملل (یو.‌ان.‌دی/‌پی) در نوامبر سال 2023 گزارش داده بود افغانستان سال گذشته رتبه ششم را در میان کشورهای آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی به خود اختصاص داده است.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز آذرماه در گزارشی هشدار داده بود 12 میلیون نفر در افغانستان به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.

هشدار یونیسف: 12 میلیون نفر به آب آشامیدنی در افغانستان دسترسی ندارندسازمان ملل: 14 میلیون نفر در افغانستان به آب سالم دسترسی ندارندبحران آب در افغانستان؛ 93 درصد از کودکان به آب سالم دسترسی ندارند

بر اساس گزارش‌ها، افغانستان از سال 1950 تاکنون 1.8 درجه سانتیگراد تغییرات دما را تجربه کرده است.

پیش از این سازمان ملل اعلام کرده بود به بیش از 479 میلیون دلار نیاز است تا بحران آب و فاضلاب در افغانستان حل شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • خیابان‌های چین در آب غرق شد + ویدئو | حجم سیلاب را ببینید
  • تصاویری از صف طولانی کامیون‌ها در گمرک آستارا |‌ ویدئو
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • (ویدئو) داستان عجیب نجات یک خرس عروسکی از دو جنگ در غزه
  • (ویدئو) اجرای جالب آهنگ خواننده مشهور در برنامه «مهمونی»