Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال که قصد داشت برای اضافه شدن به اردوی این تیم به قطر برود، نه تنها در فرودگاه مورد بازجویی قرار گرفت بلکه بخشی از پول همراهش نیز توقیف شد.

به گزارش شریان نیوز،احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در حالی که قصد سفر به قطر را داشت به دلیل داشتن مقدار زیادی ارز که برای خروج آن از کشور مجوز نگرفته بود، در فرودگاه مورد بازجویی قرار گرفت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پول همراه مدیرعامل استقلال 100 هزار دلار بوده که با احتساب دلار 27 هزار تومانی مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌شود. پس از بازجویی از سعادتمند، 50 هزار دلار این پول توقیف می‌شود، 15 هزار دلار به سعادتمند پس داده شده و 35 هزار دلار آن به باشگاه بازگردانده می‌شود.

با توجه به اینکه پرونده در فرودگاه امام خمینی (ره) باید مورد بررسی بیشتر قرار می‌گرفت، «کاظم قیم» معاون امور بین الملل باشگاه به عنوان نماینده باشگاه بازداشت می‌شود. وی تا 3:30 صبح نیز در بازداشت به سر برد و 3 میلیارد تومان برای آزادی وی به عنوان وثیقه در نظر گرفته شد.

اقدام نسنجیده مدیرعامل استقلال و عدم کسب مجوز باعث شد که 50 هزار دلار از این پول توقیف شده و معاون باشگاه استقلال نیز باید به دادسرا برود. گفته می‌شود سعادتمند نیز پس از بازگشت از قطر باید توضیحات لازم را در این باره به مراجع قانونی ارائه کند.

منبع: شریان

کلیدواژه: مدیرعامل استقلال هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شبانه اسرائیل به ۷ شهر ایران؟ | اقدام عجیب و جنجالی خبرنگار اسرائیلی را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین در تصویر زیر توییت این خبرنگار صهیونیستی را ببینید:

کد خبر 845454 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • مدیرعامل شمس آذر: مقابل استقلال اصلا روز خوبی نداشتیم/ بعید می‌دانم نکونام منظور خاصی داشته باشد+فیلم
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • حمله شبانه اسرائیل به ۷ شهر ایران؟ | اقدام عجیب و جنجالی خبرنگار اسرائیلی را ببینید
  • آخرین وضعیت اصفهان بعد از شنیده شدن انفجارهای شبانه را ببینید
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی