Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه(ع) چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۳۰ گروه جهادی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

سرهنگ هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، ۳۰ گروه جهادی متشکل از ۷۵۰ جهادگر بسیجی که ۳۰۰ نفر از آنان را بانوان تشکیل می‌دهند، در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری به خدمت‌رسانی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، آموزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مشغول هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: گروه جهادی فرماندهان و مسئولین سپاه قمربنی هاشم(ع) نیز در هفته دفاع مقدس با هدف خدمت‌رسانی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آسیب های اجتماعی و ... عازم شهرستان اردل خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری نیز ۱۹۲ گروه جهادی فعال در سطح چهارمحال و بختیاری فعالیت داشته است، افزود:  ۱۰درصد از اعضای این گروه‌های جهادی را دانشجویان جهادگر بسیجی تشکیل می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج در شهرستان شهرکرد در عرصه عمرانی و فرهنگی، در شهرستان‌های سامان و بن در زمینه‌های میوه‌چینی، عمرانی، فرهنگی، لایروبی قنوات و در شهرستان‌های بروجن، فارسان و اردل نیز در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی خدمت رسانی می‌کنند.

فولادی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در لبد بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ نیز در زمینه دامپزشکی و فرهنگی و عمرانی در حال انجام است، بیان کرد: گروه‌های جهادی در شهرستان لردگان به لوله کشی آب برای اهالی روستاهای دهکده و گاهکده پرداخته و در بارز و شوارز نیز فعالیت عمرانی و فرهنگ دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، فعالیت گروه‌های جهادی بیشتر در زمینه تولید ماسک و پاکسازی محیطی بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۳۰ پروژه را در این حوزه اجرایی کرده‌ که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعداد پروژه‌ها به یک‌هزار و ۲۰۰ مورد برسد.

فولادی به فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی، ورزشکاران، رسانه، مداحان، طلاب و پیشکسوتان نیز اردوهای جهادی سراسر استان اشاره و اظهار کرد:  فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه جهش تولید از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در ادامه سال جاری است که با محوریت موضوع آموزش فعالیت دارند.

وی، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم (ع) برشمرد و اضافه کرد: طی یک‌سال گذشته یک‌هزار و  ۲۷سری جهیزیه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و کمک‌های خیرین تهیه شده است و طبق تفاهم انجام شده با قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در نظر داریم بیش از       ۵۰سری جهیزیه دیگر را تهیه و در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار دهیم.

فولادی از تهیه و توزیع بیش از هفت هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در فرصت باقی مانده تا پایان سال نیز حدود  ۴ هزار بسته لوازم التحریر دیگر تهیه و توزیع خواهد شد.

وی، همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه گفت: ۲۲۵ هزار بسته معیشتی تاکنون تهیه و توزیع شده که در مجموع ارزشی بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان داشته و ۳۰ میلیارد تومان آن توسط سپاه قمربنی هاشم (ع) جمع آوری شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه های قالی‌بافی، خیاطی، نگهداری زنبور عسل، کاشت، بهره‌برداری از گیاهان دارویی و ... برای یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در استان بوده است.

وی همچنین از کاشت نهال و تفاهم‌نامه با ادارات در راستای جهش تولید خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در هر عرصه‌ای که نیاز جامعه و مردم عزیزمان باشد آماده همکاری و خدمت‌رسانی در راستای پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری اردوهای جهادی بسيج سازندگي مسئول بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری سپاه قمربنی هاشم ع گروه های جهادی هفته دفاع مقدس خدمت رسانی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در قالب این گروه ها، ۴۸۰۰ جهادگر، خدمات عمرانی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پزشکی ارائه می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی