Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:32:43 GMT

راهدار فداکار جنوب کرمان جان سپرد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۱۳۹

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: متاسفانه علی رغم  تلاش های کادر پزشکی راهدار فداکار شامگاه چهارشنبه جان سپرد.

"مسعود جمیلی" در گفت و گو با ایسنا با ابراز تسلیت و همدردی به خانواده راهدار فداکار و مجموعه راهداران گفت: بدون تردید"فرشته نجات" زیبنده مقام راهدارانی همچون شادروان "مرتضی امیری" رییس اداره راهداری شهرستان عنبرآباد است که با ایثارگری و روحیه از خودگذشتگی و بدون هیچ چشم داشتی جان خود را در لباس راهداری فدای خدمت رسانی به مردم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تقدیر از خدمات ارزنده این مدیر جوان و فداکار افزود: این مدیر فداکار با حس مسوولیت پذیری خود نشان داد راهدار در راه خدمت به مردم اینگونه مردانه در خط مقدم آماده خدمت  است. 

جمیلی با بیان این مطلب که راهداران در برف، سرما، گرما، طوفان، سیل و حوادث جاده ای جان خود را وقف مردم می کنند اظهار کرد: بدون شک این مردان فداکار شهیدان راه خدمت هستندکه  جان خود را در این راه نهاده اند و ماحصل آن لبخند رضایت مردم و خانواده ها در جاده ها است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: یقینا این حرکت جهادی و ارزشمند این نیروی جوان مجموعه راهداری در حین ماموریت در یاد و خاطر همگان خواهد ماند و این فدارکای هرگز فراموش نخواهد شد. 

به گزارش ایسنا، "مهندس مرتضی امیری" رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد متولد 1364 روز چهارشنبه دوم مهرماه 1399 در حین ماموریت کاری و رفع موانع جاده ای دچار سانحه تصادف شده است که به بیمارستان امام خمینی شهرستان جیرفت جهت مداوا منتقل و تحت مداوا  قرار می گیرد که شامگاه چهارشنبه علی رغم تلاش های کادر درمان جان سپرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای حادثه جنوب کرمان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. گفت: حجم ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی شب گذشته و روز سه شنبه دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ در حدفاصل کیلومتر ۳۵ تا ۵۵ جاده هراز شد.   کوروش روشن افزود: با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده در حال جمع‌آوری است.

وی با اشاره به اینکه در پی ریزش سنگ باعث خسارت زیاد به خودروی سواری سمند که بدون توجه به اعلام محدودیت بسته بودن جاده اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران بود، بروز این حادثه شد، ادامه داد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، افزود: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.    ترافیک عادی درمسیرتهران رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز تردد خودرو‌ها درجاده هراز را روان و عادی اعلام کرد و از رانندگان و مسافران درخواست کرد، باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیر ضروری در این جاده خوداری کنند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد