Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا یزدانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کل سهمیه شهر جدید بینالود از طرح مسکن مهر سه هزار و ۷۲۲ واحد بود که ۷۶ درصد پیشرفت اجرایی دارد و از این تعداد تاکنون هزار و ۸۵۱ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد متقاضیان مسکن مهر و دارای قرارداد پیش فروش در بینالود ۲ هزار و ۱۵۰ نفر است که از کل واحدهای به بهره ‌برداری رسیده در این طرح هزار و ۶۶۳ واحد تحویل متقاضیان شده و باقی واحدها نیز در نوبت تحویل به آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید بینالود گفت: از کل واحدهای مسکن مهر بینالود ۲ هزار و ۸۲۰ واحد توسط انبوه سازان ساخته شده که از این تعداد هزار و ۵۵۴ واحد به بهره برداری رسیده است، ۹۷ واحد به صورت انفرادی ساخته شده که به طور کامل به بهره برداری رسیده، ۸۰۵ واحد نیز مربوط به تعاونی‌ها است که از این تعداد ۲۰۰ واحد تکمیل شده است.

وی افزود: اغلب تعاونی‌های مسکن مهر از برنامه عقب هستند، برخی از واحدهای مسکن مهر متعلق به این گروه در بینالود در حد فونداسیون بوده و بدون متقاضی است، با این حال بیشتر این واحدها تعیین تکلیف شده‌اند.

یزدانی اظهار امیدواری کرد تا یک ماه آینده ۲۴۸ واحد مسکن مهر این شهر به بهره برداری برسد.

شهرجدید بینالود در ۵۵ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است. 

طرح ملی مسکن مهر در دولت نهم در کشور به اجرا درآمد و ساخت واحدهای مسکونی در این طرح از سال ۱۳۸۶ آغاز شد.

برچسب‌ها مشهد شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر بینالود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر بینالود مشهد شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر بینالود اخبار کنکور بهره برداری برداری رسیده مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با راه‌اندازی ۱۹۴ واحد، ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان محقق شد و به مرحله بهره‌برداری رسیدند که زمینه اشتغال برای حدود ۱۱ هزار نفر در استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغال این واحد‌ها پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۰ درصد و تعداد پروانه‌های بهره‌برداری نیز در این بازه مقایسه ای، ۵ درصد افزایش یافته است.

سرتیپی ادامه داد: پارسال همچنین حدود هزار و ۲۰۰ جواز تاسیس در آذربایجان‌غربی صادر شد که ۱۵ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این واحد‌ها ۴۳۵ هزار میلیارد ریال بوده و ۲۹ هزار نفر با راه‌اندازی آنها مشغول کار خواهند شد.

۲ هزار و ۲۸ واحد صنعتی تولیدی در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت است که برای فعال‌سازی این واحد‌ها در استان ۱۵۴ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و با بهره برداری از این واحد‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۱ هزار نفر فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • بهره برداری ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان در چهارمحال و بختیاری
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان