Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@22:46:46 GMT

اظهارات خطیب زاده درباره یک گزارش سفارشی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۱۷۵

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سعید خطیب زاده ایران با رد گزارش اخیر منتشر شده در روزنامه گاردین، اظهار داشت: هدف این گزارش های سفارشی برای سیاه‌نمایی وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران، آن هم در این مقطع، کاملا روشن است.

 سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: معتقدیم سیاسی‌کاری و اقدامات گزینشی، آن هم از سوی آمریکا و برخی دولت های اروپایی، همواره بیشترین ضربه را به اصل حقوق بشر وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب زاده همچنین رویکرد، اظهارات و اقدامات برخی کشورهای اروپایی را به منزله دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: در این خصوص واکنش لازم در سطوح ذیربط اتخاذ شده و از این پس نیز خواهد شد. 

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در پایان تاکید کرد:برای ما بسیار عجیب و غیر قابل باور است که همین کشورها نه تنها واکنشی در قبال نقض فاحش حقوق ملت ایران به واسطه سیاست ضد بشری فشار حداکثری رژیم آمریکا و تحریم‌های ظالمانه و ضد بشری آن اتخاذ نکرده اند، بلکه عملا با بی عملی خود به آن دامن می زنند و در آن شریکند.

روزنامه گاردین در گزارشی از احضار سفرای ایران در سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس درباره بازداشت دوتابعیتی ها در ایران خبر داده بود.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزارت امور خارجه سفیر گاردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی: پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی الزامی است

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی و قائم مقام و معاون پژوهشی فرهنگستان علوم گفت که ایران چاره ای جز صیانت از اصل سیاست بازدارندگی خود نداشت.

به گزارش ایسنا، «علی اکبر صالحی» اظهار کرد: با توجه به اقدام خوب جمهوری اسلامی در سطح جهانی و بخصوص در بین کشورهای اسلامی مبنی بر پیروی از یک سری اصول سیاسی پایدار، برخلاف برخی کشورها که دارای سیاستی مذبذب هستند، چاره ای جز صیانت از اصل سیاست بازدارندگی خود ندارد. 

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع جهانی بیداری اسلامی، وی گفت: پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی یک امر بایسته و الزامی است. چرا که در غیر این صورت رژیم صهیونیستی به طور تدریجی عرصه را بر ایران چه از حیث سیاسی و چه از حیث مدیریت افکار عمومی جهانی تنگ خواهد کرد تا جایی که دیگر فرصتی برای بازدارندگی نگذارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • تصمیم اسرائیل برای پاسخ به حملات سپاه چیست؟
  • تصمیم اسرائیل برای پاسخ به حملات سپاه چپیست؟
  • پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل به کنسولگری‌حق طبیعی این کشور بود
  • اظهارات ناامیدانه وزیر صهیونیست پس از حمله مقتدرانه ایران
  • ضمانت اجرای حفظ حقوق فرهنگی چیست/سیاست‌هایی که رهبر بر آنها تأکید دارند
  • صالحی: پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی الزامی است